PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=462795}
7,7 2 199
ocen
7,7 10 1 2199
Don 2
powrót do forum filmu Don 2

Don 2

ocenił(a) film na 10

Także od wczoraj jestem po seansie ;) w Anglii premiera już miała swoje miejsce i jestem zachwycona.. Srk jest po prostu niesamowity. Bałam się trochę po Ra. One , ale nie miałam czego. Muzyka, pamiętam tylko jeden teledysk reszta była w tle, efekty jak na 3D to wiadomo jak przy każdej produkcji ja tego 3d za bardzo nie widziałam ;P poza tym sama akcja była dobra. Nie znam się na tym za dobrze, ale Szaruk w scenach pościgu - wow. Ogólnie 9/10. Brawo - Srk i Boman Irani.

użytkownik usunięty
jjmmww

Zapowiada się fajnie;d
Nie wiesz może czy są już napisy pl?

ocenił(a) film na 10

Nie mam pojęcia. Ja oglądałam w kinie z napisami angielskimi ;)
jeżeli tak jak ja ubóstwia się Szaruka to naprawdę polecam film ;))

użytkownik usunięty
jjmmww

Lubię go,nie jeden filmn z nim oglądałam,a na ten czekam tak długo...
ale nie ma sensu oglądać bez napisów.Nigdzie nie moge znaleźć żadnych,no i filmu też nigdzie nie widać;(
Bede musiała poczekać jeszcze kilka dni napewno.No ale jakoś wytrwam ;p

ocenił(a) film na 10

A noo. Ja mam szczęście , że się załapałam na film w Londynie, choć napisy po anielsku szły tak szybko, że ciężko mi się tłumaczyło. Niestety myślę, że będziesz musiała trochę poczekać ;(

użytkownik usunięty
jjmmww

No niestety,ale lepiej obejrzeć poźniej niż wcale ;)

ocenił(a) film na 10

Zgadzam się ;)

ocenił(a) film na 10
jjmmww

Wyszły już camy, na baadshah.org Soneri będzie go tłumaczyć z ang. napisów i ze słuchu zależy jakie będą angielskie napisy.

ocenił(a) film na 8
joker_mroczny_rycerz

Film i napisy na chomiku Amalek. Podobno ma być też w mniejszym rozmiarze jakby kogoś przerażało 2,5 GB :P

ocenił(a) film na 8
jjmmww

nom mi sie bardzo podobał Don 2 , mam nadzieje że będzie Don 3 :D
Szkoda że Don i Roma nie mogli być razem , fajnie by było.
Scenka końcowa romantyczna była <3

ocenił(a) film na 8