To pytanie skierowane jest bardziej do dziewczyn :) Moje ulubione filmy romantyczne to:
1) Moulin Rouge
2) Powiedz TAK
3) The Mexican (jest tam wątek romantyczny :)
4) Jak stracić chłopaka w 10 dni?
5) Amerykanin w Paryżu
6) Do diabła z miłością
7) Miłość, szmaragd i krokodyl
8) Waśnie w świecie baśni
9) Kate i Leopold
10) TO WŁAŚNIE MIŁOŚĆ (!!)
No proszę, klasyka (nr 5) :D W takim układzie polecię kilka starszych filmów: Sklep na rogu, Jak poślubić milionera, Pokochajmy się, Dzień świstaka oraz polski Kogiel Mogiel.
A przy okazji postaraj się nie dublować tematów.
1.To właśnie miłość
2.Jak stracić chłopaka w 10 dni
3.Dzień Świstaka
4.Just Married
5.Troje do tanga
6.Love & sex
1. Szkoła uczuć
2. Mansfield Park
3. Szkoła stewardes
4. Wszystko o Adamie
5. Królowa potępionych
6. Diuna
7. Kate i Leopold
8. Bezsenność w Seatlle
9. Masz wiadomość
10.Rozważna i romantyczna
pozdrawiam :)
Byc moze i nie ale czy nie zauwazyles watku romantycznego miedzy Lestatem i Jesse?? Jesli nie obejrzyj ten film jeszce raz i sie przypatrz!!
Romeo i julia
Krolowa Potepionych
Zakochany szekspir
Piekna i szalona
Cala ona
Zakochana zlosnica
Obledny rycerz
Piraci z Karaibow
Co prawda napisane jest,że pytanie jest skierowane do dziewczyn,ale ja też chcę na nie odpowiedzieć mimo,że jestem chłopakiem.Moje typy to:1.Błękitna Laguna 2.Love Story 3.Bezsenność w Seattle 4.Piękna i szalona 5.Szkoła stewardes 6.Książę przypływów 7.Dirty Dancing 8.Od wesela do wesela 9.Pozegnanie z Afryką 10.Powrót do Błękitnej Laguny.
Ja nie będe robić listy :D bo kolejność się często u mnie zmienia :-).
- Szkoła Uczuć
- Armageddon
- List w butelce
- Top Gun
- Bodyguard
- Miasto Aniołów
- To właśnie miłość
- 21 Gram
- Notting Hill
- Pearl Harbor (? :-))
- W rytmie hip hopu
- Miejsce na ziemi ...
Mogę tak w nieskończoność :D
dziwne ze nikt nie podal "Pretty Woman" to chyba klasyka tego gatunku i mysle ze jedna z najlepszych kreacji Julii Roberts
Przyznaję się bez bicia że namiętnie oglądam wszelkiego rodzaju komedie romantyczne. Trudno mi jest wybrać które lubię najbardziej bo jest ich wiele, ale drogą eliminacji udało mi się wyłonić „zwycięzców”. Oto oni:
5 romantycznych klasyków to:
-Moulin Rouge
-Pretty Woman
-Bezsenność w Seatle
-Don Juan de Marco
-Uwierz w Ducha
Mniej popularne - choć nie mniej przeze mnie lubiane - to:
-Skryta namiętność
-Zakochana złośnica
-Igraszki Losu
-Kate & Leopold
-W rytmie hip hopu
-Cała ona
-Zakazany Owoc
-Zakochany Szekspir
-Dzień Świstaka
-Romeo+Julia
-Miss Agent
-Head over Heals (zapomniałam polskiego tytułu; wiem że grał Freddie Prince Jr. i Monica Potter)
-Czekolada
-Cztery wesela i pogrzeb
-To właśnie miłość
- i Osaczeni, chociaż nie wiem czy to komedia romantyczna ale Connery i Zeta-Jones... to trzeba zobaczyć!
Pozdrawiam wszystkich „romantyków” – zarówno płci pięknej :P jak i przeciwnej (to znaczy męskiej)
Moje ulubione komedie romantyczne to m. in. :
- Piękna i szalona
- Igraszki losu
- Cała ona
- Nic nie mów
- Mały romans
- Titanic
Przeminęło z wiatrem to zdecydowanie nr 1
Poza tym Rozważna I Romantyczna, Pretty Woman (!!!!) i z tych nowszych To właśnie miłość ( super! kto nie widział niech koniecznie zobaczy!)
wszystko co tu wymieniacie to to samo tylko, że z inną nazwą w tytule... osobiście polecam FUCKING AMAL... prawdziwy film o miłości...
filmy romantyczne, to dla wiekszosci te z pieknym happy endem..ja osobiscie wole wzruszajace (ale zeby nie ociekalo lukrem) historie o dramatycznym zakonczeniu..Sa dwa wybitne obrazy: Dracula i Przeminelo z wiatrem. Poza tym jest jeszcze mnostwo filmow jak np Z archiwum X, Powrot Batmana, American Beauty, w ktorych watek romantyczny nie jest z zamierzenia tym glownym motywem, ale poprzez swoje rozwiniecie staje sie czyms o czym trudno zapomniec.
oczywisćcie to są klasyki.. love stroy, west side stroy, romeo i julia, przemibelo z wiatre, vanillia sky.
z klasyków to : filadelfijska opowieść, casablanca, maroco, anastazja, sabrina, śniadanie u tiffaniego, duma i uprzedzenie
a ze współczesnych: ulubieńcy Ameryki, igraszki losu, totalna magia, dziewczyna z Alabamy, co z oczu to z serca, serce nie sługa, opętanie, bohater z okładki dziewczyna jak diament, rok komety(kolejność jest przypadkowa).
z klasyków to : filadelfijska opowieść, casablanca, maroco, anastazja, sabrina, śniadanie u tiffaniego, duma i uprzedzenie
a ze współczesnych: ulubieńcy Ameryki, igraszki losu, totalna magia, dziewczyna z Alabamy, co z oczu to z serca, serce nie sługa, opętanie, bohater z okładki dziewczyna jak diament, rok komety(kolejność jest przypadkowa).
z klasyków to : filadelfijska opowieść, casablanca, maroco, anastazja, sabrina, śniadanie u tiffaniego, duma i uprzedzenie
a ze współczesnych: ulubieńcy Ameryki, igraszki losu, totalna magia, dziewczyna z Alabamy, co z oczu to z serca, serce nie sługa, opętanie, bohater z okładki dziewczyna jak diament, rok komety(kolejność jest przypadkowa).
Nie wiem dlaczego, ale te filmy prawie zawsze sie niezle oglada...
- dzien swistaka
- kotka na goracym blaszanym dachu
- kate i leopold
- pol zartem pol serio
- francuski pocalunek
- a moze dla tych co nie lubia 'shrek' albo 'w pogoni za amy' ;) ?
1) jest spoko 2)??na prawde?? jak dla mnie tragedia... 3)nuda 4)zgadzam się 5) nie widziałam ^) porazka jednym słowem 7)nie widziałam 8)nie widzialam 9)patrz pt.8 10)fajny
spoko jest "dwa tygodnie na miłość" , "szkoła uczuć" i "słodki listopad" choć ze złym zakończeniem "w rytmie hip-hop" też spoko
Pozwolisz, że i ja coś dorzucę? :))Kolejność przypadkowa (a czyta się łatwiej) :
To właśnie miłość
Zakochany Szekspir
Masz wiadomość
Zakazany owoc
Francuski pocałunek
Wygraj randkę ...
ups! czy ja przypadkiem nie wymieniam wszystkich komedii romantycznych??? Ale co tam... bo cóż może być bardziej romantyczne od takich bajek :)))
LUDZIE jakie wy dajecie filmy? JERUNA! same denne komedie romantyczne(które uwielbiam ale niektóre to masakra). Najlepsze filmy romantyczne(co popłakać se można) to oczywiście:
1.Titanic (!!!)
2.Braveheart (!!!)
3.Angielski Pacjent (!!!)
4.Szkoła uczuć
5.Szkoła uwodzenia
komedie:
1.Masz waidomość
2.Pretty Woman
3.Bezsenność w Seatle
4.To tylko miłość:)
5.Dziewczna z Alabamy i tam inne
NIE ZNOSZĘ filmów romantycznych, a szczególnie podgatunku zwanego "komedia romantyczna", ale Moulin Rouge to genialny zwiastun nowoczesnyhch filmowych musicali.
Moimi ulubionymi filmami romantycznymi są:
1.Moje wielkie greckie wesele
2.Benny and June z J.Depp`em
3.To właśnie miłość
4.Szkoła uczuć
5.Tylko ty
6.Serce nie sługa
7.Melodia miłości
8.Usłane różami(genialny)
9.Słodki listopad
10.Randka z Lucy
Romeo I Julia
To Właśnie Miłość
Przystanek Miłość
50 Pierwszych Randek
Szkoła Uczuć
Igraszki Losu
List W Butelce
Bezsenność W Seattle
Kate I Leopold
Fucking Amal
no więc:
Pearl Harbor
Jak stacic chłopaka w 10 dni
Uwierz w ducha
List w butelce
Igraszki losu
Powiedz tak
jeszcze jak sobie coś przypomnę to napisze
pozdrawiam ;)
Po dłuższym zastanowieniu stawiam na "Moje wielkie greckie wesele", "Dwa tygodnie na miłość", "To właśnie miłość".... no i to chyba wszystko
Jak na razie to mi do glowy przychodzi:
Od wesela do wesela (The wedding singer)
Notting Hill
Rozwana i romantyczna
Uciekajaca panna mloda
i moze cos jeszcze ale jak na razie to mi do glowy nie przychodzi.
Pozdrawiam,
Angel of the Middle-earth.
Szkoła uczuć
Szkoła stewardes
Wszystko o Adamie
Kate i Leopold
Bezsenność w Seatlle
Masz wiadomość
Rozważna i romantyczna
Save the las dance
Down to you
Miłość, szmaragd i krokodyl
Gwiazda
Dirty Dancing - Havana Night :D
Ja cię kocham a ty śpisz
Pretty Woman
Mistic Pizza
Powiedz TAK
Usłane różami
Miłość i koszykówka
Dziewczyny z drużyny
He..znalazłoby się jeszcze pare tytułów