jak dla mne najgorszym jego filmem jest Historia przemocy, dlatego że ...nawet nie wiedziałem żeto jego film , niczym w niem nie zachwycił ,więcej nie chce mi sie pisać
głosujcie,
bo wg mnie to:
1 "HISTORIA PRZEMOCY" - 10/10
2 "Mucha" - 8/10
3 "Wschodnie obietnice" - 6/10
4 "Pająk" - 6/10
5 "Scaners" - 3/10
6 "CRASH" - 2/10
- chała z kolejnymi, zawsze nudnymi (?!) konstelacjami erotycznymi
7 "EXISTENZ" - 1/10
- jeden z najnudniejszych filmów w historii kina, przy tym film...
Żeby sie nie zrazić? Zwykle oglądam kino środka, okolice Sundance są największa niszą na jaka sobie pozwalam. Chciałbym poznać Cronenberga, jednak boje sie zrazić. Od czego zacząć? :)