witam
po komentarzach i opiniach ludzi spodziewałem się filmu ciekawego, napewno nie transportera, ale czegoś bardziej złożonego głębszego i bardziej realnego, + odrobina akcji
niestety film ten jest jednym z najgorszych jakie widziałem, DRIVE jest nieprawdopodobnie nudny i pozbawiony jakiejkolwiek akcji i nie chodzi mi tu o wybuchy, pościgi itp, w nim się poprostu nic nie dzieje to nawet nie może być kryminał czy thiller, to jakiś społeczno- psychologiczny dramat. Szkoda na to czasu i kasy, ale to tylko moja opinia
Cisz i spokój ? To dziwne że ci się Uniwersalny żołnierz regeneracja podobał gdzie ciągle była rozróba ale to to akurat dobry film
No właśnie jesteś sucharem fajnie że się tak określiłeś bo to do ciebie pasuje :)
Ja nic nie odwracam tylko taka jest prawda szmato . Tobą widać można bardzo łatwo manipulować więc nazywanie mojej skromnej osoby kukiełką jest w twoim przypadku samobójstwem
A proszę np . to że ty sam sobie przeczysz i dajesz się nabierać ale i tak napiszesz że to nie prawda więc z debilem nie będe gadać
A Za to że uwielbiam patrzeć na Jeta Li jak leje tych gości jego walki są zajebiste i są wspaniale dopracowane , wszystkie ewolucje robi sam i pod względem akcji daje mu dziesięć a fabuła nie była zła jak na film sensacyjny więc masz odpowiedż
To, że Jest Li fajnie naparza gości nie znaczy, że film zasługuje na 10. Człowiek Pies był lepszy o wiele.
To że Jet Li się tak naparza zasługuje na 10 i nie mówi mi jaki film zasługuje 10 bo to ja oceniam nie ty frajerze , ty jesteś komunistą i mówisz co ludzie mają robić a czego nie dlatego jesteś frajer i śmieć w jednym
bo myślałem że jesteś super kolo ale się pomyliłem usuń mnie jak cię to tak trapi
Jakbyś był super to byś nie zachowywał jak debil bo ja jestem fajny i nigdy jeszcze mi się nie zdarzyło na tym forum żebym obrażał jakiegoś pacana aż do teraz , a z tego co wiem to tobie już się zdarzyło zaleść komuś za skórę i to ostro więc widzę kim jesteś po wypowiedziach
To ty mnie zacząłeś wyzywać gdy skrytykowałem twój marny gust i taka prawda. Ja się do ciebie wulgarnie nie odnosiłem.
Właśnie skrytykowałeś mój gust , a przecież o gustach się nie dyskutuje nie znasz tego ? Jak ja napisałem że drive nie podoba mi się to najpierw neo_angin a póżniej ty dołączyłeś i zaczeliście mnie obrzucać mięsem i krytykować mój gust , więc to jest nienormalne krytykować kogoś kto lubi kino akcji i ocenia go na 10
nawet największe filmy się krytykuje bo każdy może sobie mówić co im się podoba jest demokracja . Każdy może i nie zabronisz tego nikomu a jak się nie licz ze zdaniem to zostaw to bez komętarza
Ale z ciebie idiota. Jak "Drive" mógł zgarnąć tyle nagród jak jest z tego roku? Już ma Palmę za reżyserię w Cannes i to dopiero początek. Gran Torino ma aż 4 nagrody xD. Drive co najmniej z 10 zgarnie. A, tak poza tym od kiedy nagrody świadczą o wielkości filmu. Pewnie jak "Drive" zgarnie jakiegoś Oscara to zmienisz na 10/10 bo jesteś kukiełką.
Tak to chyba ty jesteś głupi bo skąd możesz wiedzieć że jeszcze zgarnie jakąś nagrode no chyba że producenci przekupią organizatorów Oscara żeby im tą gównianą nagrode przyznać zresztą to już dawno zeszło na psy a to że dostał złotą palme to jeszcze nic nie świadczy a jak nawet będzie miał większą to i tak nie zmienie oceny bo to jest gówno a nie film a Gran Torino ma liczbe 13 w nagrodach więc nie wiem czemu piszesz 4 jesteś ślepy ? To kup sobie okulary a kukiełką jesteś ty że dałeś się nabrać na ten film żeby z ciebie kasę zciągneli i tyle tak samo te żałosne reklamy
Kukiełko wmówili ci, że Gran Torino to arcydzieło, a prawda jest taka, że dobry film i nic więcej, każdy znawca ci to powie. Jesteś prostakiem, który leci za motłochem. Nagrody nie świadczą absolutnie o niczym.
Mi nic nikt nie w mówił bo nie oglądałem Gran Torino tylko czytałem o nim recenzje za to ty poleciałeś na Drive jak dziwka do łóżka bogacza
hahahaha jakoś nikt tego badziewia jeszcze nie mianował najlepszym filmem w historii kinematografii chyba że miesiąca albo roku ,ale najlepsze w historii są takie filmy jak Ojciec Chrzestny czy Forrest Gump i są one także określane " kultowe " a nie takiego gówno jak drive więc pokazałeś jaki z ciebie koneser hahahaha następny raz dałeś się zbłażnić drewniany pacanie
OC i Forrest są uważane za najlepsze w historii przez takie chorągiewki jak ty. Poza tym napisałem jeden z najlepszych, a nie najlepszy.
A co nie podoba ci się OC ? Chętnie posłucham jakie masz argumenty na ten temat . Każdy wybitny krytyk filmowy jest dla ciebie chorągiewką że OC to jeden z najlepszych filmów ? To ci wpsółczuje ja wole być powiewającą chorogięwką na wietrze nie nieruchomym drewnem jak ty
Wszystko podoba mi się w OC bo to klasyk i świetny film, dałem 10/10. Ale nie zmienia to faktu, że są lepsze filmy.
http://www.filmweb.pl/film/Gran+Torino-2008-476580/awards
Umiejętność czytania w tych czasach jest coraz rzadsza. Podpowiem: wygrane 4. Dostał słownie mówiąc cztery nagrody. Raz widziałem reklamę w TV i już dawno czytałem o nim bo interesuję się dobrym kinem. Dziwne że "Bronson" ci się podobał, a nowy film Refna już nie.
Ale liczenia już nie. Ewidentnie wyświetla się 9 nagród i możliwe że ta liczba przy filmie ta błąd. Nie pierwszy na FW. To "Drive" ma 2. Oscar może jest ostatnio przereklamowany, ale jakieś przesadnie słabe filmy go nie dostają. Prestiż dalej jest. No może oprócz "Hurt Lockera" moim zdaniem. Zresztą Palma w Cannes to ostatnia w miarę obiektywna z prestiżowych.