Fajny serial ale w mojej ocenie wątki miłosne aż do znudzenia, szczególnie ta cała Ainhoa psuje cały
serial.
El Barco (Statek) - serial hiszpańskiej, utrzymany w klimacie przygody, grozy, tajemniczości i humoru.
Opowiada o historii załogi statku „Gwiazda Polarna”, która przyjmuje na pokład grupę młodych stażystów
i tajemniczą pani naukowiec Julie Wilson. Na czele załogi stoi kapitan Ricardo Montero i jego zastępca,...
1. Ulubiona bohaterka?
2. Ulubiony bohater?
3. Najładniejsza bohaterka?
4. Najładniejszy bohater?
5. Ulubiona para?
6. Najmniej lubiana para?
7. Najmniej lubiany bohater?
8. Najmniej lubiana bohaterka?
9. Ulubiona scena?
1. Julia <3
2. Ulises
3. Ainhoa, Julia
4. Ulises
5. Julia&Ulises
6. Julia&Ricardo...
Na tą chwilę (początek drugiego sezonu) stwierdzam że początek był obiecujący ale im dalej tym gorzej .
Przeciągający się wątek miłosny .
Brak konsekwencji zdarzenie które wymaga wyjaśnienia jest zaznaczane że zostaje porzucane tak jakby nie było na nią czasu oskarżenia wysuwane do nie winnej osoby po wyjaśnieniu...
Ja póki co widzę w tym filmie następujące kategorie i daję wraz z moją oceną:
1. Film katastroficzny - gniot (czyli trzyma typowy poziom)
2. Następca Truman Show - brak słów nad poziomem świata, w którym to się dzieje
3. SF o podróżach w czasie konkurujący z Doktorem Who - genialny ale wszystko tkwi w wyobraźni...
Czy ktoś jeszcze zauważył, że nie ważne czy są to przypadkowi ludzie na morzu, pensjonariusze hotelu w Singapurze, albo przypadkowy nauczyciel jazdy konnej- wszyscy mówią po Hiszpańsku. Jedynym wyjątkiem potwierdzającym regułę był Koreańczyk z rosyjskiego statku, który był swoją drogą niespodzianką w serialu, i dziwił...
więcej
http://www.antena3.com/objetivotv/actualidad/internacional/barco-llega-puerto-es tadounidense-the-adaptara-serie-antena_2014102900048.html
Znacie może jakiś podobny serial? Konkretnie coś jak właśnie "El Barco" lub "Lost" - zagubieni
ludzie, zagadki itd.. Nie musi być koniecznie hiszpański.
Szukałam na wielu stronach, ale żaden z seriali nie był jakiś zaskakująco świetny, może Wy coś
polecicie?