Seriale
Gry
Rankingi
VOD
Mój Filmweb
Program TV
Zobacz sekcję

Przeglądy prasy: "Szminka w wielkim mieście" nie przyciąga widzów

Wirtualnemedia.pl / 07-01-2009 07:24
Emitowany w TVP 1 w niedzielne wieczory amerykański serial obyczajowy "Szminka w wielkim mieście" miał mniej widzów niż nadawane w tym czasie przez głównych konkurentów Jedynki seriale, widowiska i filmy.

Siedmioodcinkową pierwszą serię "Szminki w wielkim mieście" oglądało w TVP 1 średnio 2,86 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 16,77 proc. w grupie 4+ i 13,48 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.



W czasie nadawania serialu (niedziele 20.20) Jedynka znajdowała się dopiero na czwartym miejscu w rynku telewizyjnym. W tym paśmie lepiej radzili sobie wszyscy główni konkurenci publicznego kanału: TVP 2 (emitowała wtedy gł. "Czas honoru" i programy kabaretowe, co dało jej 3,86 mln widzów), Polsat (gł. "Skazany na śmierć", "CSI: Kryminalne Zagadki Miami"; 3,4 mln) i TVN ("Taniec z gwiazdami"; filmy fabularne; 3,13 mln)

"Szminkę w wielkim mieście" najchętniej oglądały kobiety, widzowie powyżej 50. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

Reklamy nadawane przed i po serialu przyniosły Jedynce cennikowe wpływy na poziomie 5,8 mln zł (dane netto bez rabatów).

Udostępnij:
Przejdź na Filmweb.pl

Najnowsze Newsy