Ruska stronka, ale innego źródła nie znalazłam. Enjoy :)
http://video.yandex.ru/users/naurlas/view/3
Fajna scena z "Where are you going?" - mogli ją zostawić w filmie!
Ogólnie, to wszystko mogli zostawić :/ Sceny świetne! No, moż tylko to z psem... w komiksach telepatia również nie działała na zwierzęta? Bo o ile mi wiadomo (nie znam się za bardzo), działała - w jednym z komiksów Charles sprawił, że gołębie wystartowały, uniemożliwiając wycelowanie w niego saperowi na dachu, a przynajmniej tak to odebrałam.
A co do tych scen, gdzieś czytałam, że film ma być o nie rozszerzony - więc nie tracę nadziei. Choć ten materiał zdaje się temu zaprzeczać. Wie ktoś o tym coś więcej?
Wycięta scena z Banshee mi się nie podobała, więc myślę, że dobrze zrobili wycinając akurat ją. Ale ta, o której pisałam czy choćby z sukienką były świetne i naprawdę szkoda, że nie wrzucili choćby tych paru minut.
Komiksów nie czytałam, więc nie wiem jak to jest ze zwierzętami.
Na stronie amazon przeczytałam, że wersja DVD w Ameryce zawiera dodatki: Theatrical Feature, Children of the Atom, czyli bieda. Natomiast na Blu-ray: Theatrical Feature Blu-ray, X Marks The Spot, Composer's Isolated Score, Cerebro: Mutant Tracker, Children of the Atom – 8 Part Featurette Series, Deleted Scenes.
Zatem wycięte sceny będą osobnym dysku...
Scenki świetne no moze poza kilkoma xd ale ta z where are you going? i ta gdzie charles wszedł do pokoju agentki genialne! A i jeszcze z Magneto w sukience ;)
Popieram :) I jednak trzymam się nadziei, że na DVD również się pojawią, choćby i samodzielnie, poza filmem...
Dzięki bardzo za te dodatkowe sceny. Lubię takie surowe materiały :P Ogólnie to fajny film nakręcili, naprawdę dobrze im to wyszło.
Świetne sceny fajnie że je znalazłeś. Jednak mam wrażenie że to nie wszystkie. Mianowicie w teledysku Take that-love love do filmu jest krotka scena z gdy Havok strzela promieniem ale na dworzu przed rezydencją (nie mam jej w filmie) W teledysku jest w czasie około 1:47.