Polski box office: Bawidamek Karol na topie
Informacja nadesłana przez dystrybutora, Filmweb / / 01-02-2011 15:38
Polacy pokochali nowego Karola. W drugi weekend frekwencja na "Och, Karol 2" wzrosła w porównaniu do otwarcia o 3%! W sumie film zobaczyło już 737 tysięcy osób i wydaje się, że jeszcze przed końcem tego tygodnia padnie granica miliona sprzedanych biletów. Będzie to pierwszy w tym roku film, któremu uda się ta sztuka.
Dwa kolejne miejsca na podium przypadły premierom i oba uzyskały zaskakująco dobre wyniki. "Jak zostać królem" obejrzało w ciągu pierwszych trzech dni wyświetlania ponad 86 tysięcy osób. To więcej niż uzyskał na otwarcie oscarowy konkurent "Czarny łabędź". Z kolei 63 tysiące wybrało się na "Podróże Guliwera 3D". To duże pozytywne zaskoczenie, bowiem za Oceanem został przyjęty dość chłodno.
Ostatni styczniowy weekend okazał się udany również dla dwóch starszych tytułów. "Czarny łabędź" mimo pojawienia się "Jak zostać królem" stracił tylko niewielką część widowni z otwarcia. Po 10 dniach wyświetlania sprzedano już 144 tysiące biletów. Równie niewielki procentowy spadek zanotowała animacja "Safari 3D", dzięki czemu film awansował jedną lokatę w weekendowym zestawieniu.
W ubiegłym tygodniu "Weekend" przekroczył granicę 600 tysięcy sprzedanych biletów, "Megamocny" – 300 tysięcy, a "Turysta" – 200 tysięcy.
Pierwsza dziesiątka wygląda następująco:
Dane udostępnione dzięki uprzejmości dystrybutorów
Dwa kolejne miejsca na podium przypadły premierom i oba uzyskały zaskakująco dobre wyniki. "Jak zostać królem" obejrzało w ciągu pierwszych trzech dni wyświetlania ponad 86 tysięcy osób. To więcej niż uzyskał na otwarcie oscarowy konkurent "Czarny łabędź". Z kolei 63 tysiące wybrało się na "Podróże Guliwera 3D". To duże pozytywne zaskoczenie, bowiem za Oceanem został przyjęty dość chłodno.
Ostatni styczniowy weekend okazał się udany również dla dwóch starszych tytułów. "Czarny łabędź" mimo pojawienia się "Jak zostać królem" stracił tylko niewielką część widowni z otwarcia. Po 10 dniach wyświetlania sprzedano już 144 tysiące biletów. Równie niewielki procentowy spadek zanotowała animacja "Safari 3D", dzięki czemu film awansował jedną lokatę w weekendowym zestawieniu.
W ubiegłym tygodniu "Weekend" przekroczył granicę 600 tysięcy sprzedanych biletów, "Megamocny" – 300 tysięcy, a "Turysta" – 200 tysięcy.
Pierwsza dziesiątka wygląda następująco:
# (widz.) | # (zł) | Tytuł | widzów w weekend | widzów w sumie | wpływy w sumie | dni na ekranie |
1 | 1 | Och, Karol 2 | 271 959 | 737 508 | - | 10 |
2 | 2 | Jak zostać królem | 83 054 | 86 614 | 1 762 405 | 3 |
3 | 3 | Podróże Guliwera 3D | 62 940 | 62 940 | 1 431 761 | 3 |
4 | 4 | Czarny łabędź | 47 552 | 144 106 | 2 778 944 | 10 |
5 | 6 | Weekend | 33 028 | 658 291 | - | 25 |
6 | 5 | Safari 3D | 29 524 | 145 144 | 3 016 370 | 17 |
7 | 7 | Turysta | 25 007 | 248 504 | 4 683 149 | 17 |
8 | 8 | Polowanie na czarownice | 20 514 | 173 572 | 3 254 859 | 17 |
9 | 11 | Opowieści z Narnii: Podróż Wędrowca do Świtu | 17 865 | 515 039 | 10 551 002 | 37 |
10 | 10 | Megamocny | 17 819 | 314 940 | 6 707 560 | 25 |
11 | 9 | Green Hornet 3D | 15 539 | 15 539 | 390 947 | 3 |
Udostępnij: