Film opowiada historię warszawskich neonów od czasów przedwojennych po współczesność. Mówi o neonach, które oświetlały warszawskie ulice przed wojną, przedstawia historyczno-polityczny kontekst „neonizacji” stolicy w czasach realnego socjalizmu i los neonów po 1989 roku. W filmie oprócz zdjęć realizowanych współcześnie, w tym wywiadów z twórcami neonów, architektami, historykami sztuki i varsavianistami, wykorzystany jest niezwykle bogaty filmowy i fotograficzny materiał archiwalny, m.in. ze zbiorów Telewizji Polskiej.
Historia haitańskiego kapłana wudu, Amona Frémona, który przyjechał do Polski w 1980 roku. Obserwując wydarzenia stanu wojennego, Amon przywołuje duchy przodków.
Dokument "Political Dress" ukazuje doświadczenia ludzi, którzy zmienili oblicze mody. W filmie wypowiadają się m. in. Andrzej Wajda, fotograf Tadeusz Rolke, projektantka Barbara Hoff, pisarz Janusz Głowacki, kreatorka marki "Biba" Barbara Hulanicki, muzyk Tomek Lipiński, czy malarz Wilhelm Sasnal. Film pokazuje różne etapy PRL-u i zmiany w postrzeganiu mody. Od twardogłowego stalinizmu, gdy założenie kolorowych skarpetek groziło zatrzymaniem przez milicję, poprzez lata 60. i względne otwarcie Polski na francuską modę, czasy propagandy sukcesu lat 70-tych i fascynację modą "dzieci-kwiatów", aż do stanu wojennego i lat 80-tych, podczas których eksplodowała w Polsce moda na punk.