Odtwórz Zwiastun nr 1 (polski) 1:31
Film

1999 1 godz. 39 min.
7,4 34 973
oceny
7,4 10 34973
18 337
chce zobaczyć
7,2 5
ocen krytyków
{"rate":7.2,"count":5}
{"id":"911","linkUrl":"/film/Human+Traffic-1999-911","alt":"Human Traffic","imgUrl":"https://fwcdn.pl/fpo/09/11/911/7538477.2.jpg"}
Weekend. 48 godzin z życia pięciorga przyjaciół z walijskiego Cardiff, którzy rekompensują sobie ciężki tydzień pracy zabawą w klubach.
{"userId":"$editorialReview.user.id","thumbnail":"https://fwcdn.pl/fph/09/11/911/518701.2.jpg","title":"48 godzin ostrej jazdy bez trzymanki","link":"/reviews/recenzja-filmu-Human+Traffic-96","more":"Przeczytaj recenzję Filmwebu"}
48 godzin ostrej jazdy bez trzymanki
"Human Traffic" to pełnometrażowy debiut młodego walijskiego reżysera Justina Kerrigana. Film opowiada o... ... czytaj więcej
$data.name
Marcin Kamiński
{"linkA":"/zostanwdomu?ref=promo_stayAtHomeA","linkB":"/zostanwdomu?ref=promo_stayAtHomeB"}
Human Traffic
Human Traffic (1999) Zwiastun nr 1 (polski) 1:31
Human Traffic | Oficjalny zwiastun / trailer nr 1 (polski) | 1999 | Film Pełnometrażowy debiut reżysera [person=11849]Justina Kerrigana[/person] opowiada o czterdziestu ośmiu weekendowych godzinach z życia piątki przyjaciół z walijskiego Cardiff. Narrator filmu i jego główny bohater, Jip ([person=6731]John Simm[/person]) pracuje w sklepie z odzieżą i notorycznie zadręcza się perspektywą impotencji. Lulu ([person=2715]Lorraine Pilkington[/person]) na każdym kroku podkreśla swoją niezależność; choć zmienia facetów jak rękawiczki, najlepiej czuje się bez stałego partnera. Koop ([person=6732]Shaun Parkes[/person]) pracuje w sklepie płytowym, marzy o karierze dj-a i gdyby nie to, że wciąż oskarża swoją dziewczynę Ninę ([person=6733]Nicola Reynolds[/person]) o niewierność, tworzy z nią całkiem udany związek. Jest jeszcze Moff ([person=6734]Danny Dyer[/person]) - ich imprezowy kompan, wyraźnie nieprzystosowany do życia. Młodzi przyjaciele żyją tylko dla weekendu. Ciężko pracują przez cały tydzień, lecz gdy przychodzi wymarzony piątek, odsuwają na bok wszystkie swoje problemy i oddają się szalonej zabawie. [person=11849]Justin Kerrigan[/person] portretuje brytyjską młodzież, choć tak naprawdę ich weekendowe perypetie niewiele odbiegają od przygód innych dwudziesto- i więcej letnich Europejczyków. Rozmowy przy piwie w pubie, muzyka, beztroska na klubowym parkiecie, dalekie od moralizatorstwa ukazanie przywiązania młodych do używek. A wszystko to przeplatane mniejszymi lub większymi rozterkami, z jakimi borykają się młodzi ludzie na całym świecie.

Pełnometrażowy debiut reżysera Justina Kerrigana opowiada o czterdziestu ośmiu weekendowych godzinach z życia piątki przyjaciół z walijskiego Cardiff. Narrator filmu i jego główny bohater, Jip (John Simm) pracuje w sklepie z odzieżą i notorycznie zadręcza się perspektywą impotencji. Lulu (Lorraine Pilkington) na każdym kroku podkreślaPełnometrażowy debiut reżysera Justina Kerrigana opowiada o czterdziestu ośmiu weekendowych godzinach z życia piątki przyjaciół z walijskiego Cardiff. Narrator filmu i jego główny bohater, Jip (John Simm) pracuje w sklepie z odzieżą i notorycznie zadręcza się perspektywą impotencji. Lulu (Lorraine Pilkington) na każdym kroku podkreśla swoją niezależność; choć zmienia facetów jak rękawiczki, najlepiej czuje się bez stałego partnera. Koop (Shaun Parkes) pracuje w sklepie płytowym, marzy o karierze dj-a i gdyby nie to, że wciąż oskarża swoją dziewczynę Ninę (Nicola Reynolds) o niewierność, tworzy z nią całkiem udany związek. Jest jeszcze Moff (Danny Dyer) - ich imprezowy kompan, wyraźnie nieprzystosowany do życia. Młodzi przyjaciele żyją tylko dla weekendu. Ciężko pracują przez cały tydzień, lecz gdy przychodzi wymarzony piątek, odsuwają na bok wszystkie swoje problemy i oddają się szalonej zabawie. Justin Kerrigan portretuje brytyjską młodzież, choć tak naprawdę ich weekendowe perypetie niewiele odbiegają od przygód innych dwudziesto- i więcej letnich Europejczyków. Rozmowy przy piwie w pubie, muzyka, beztroska na klubowym parkiecie, dalekie od moralizatorstwa ukazanie przywiązania młodych do używek. A wszystko to przeplatane mniejszymi lub większymi rozterkami, z jakimi borykają się młodzi ludzie na całym świecie.

dystrybucja
TANTRA
studio
Fruit Salad Films / Irish Screen
data produkcji
1999
tytuł oryg.
Human Traffic
inne tytuły
Gdy Jip rozmawia z szefem klubu Asylum, prosi go o możliwość skorzystania z telefonu. Chwilę później trzyma już telefon w rękach, jednak w kolejnym ujęciu widzimy z powrotem szefa klubu, a na pierwszym planie rzeczony telefon, który nadal znajduje się na stole i ma odłożoną słuchawkę.
W początkowej scenie filmu Koop sprzedaje chłopakowi płytę hiphopową. Kiedy widzimy kupującego hiphopowca po raz ostatni, igła od gramofonu na pierwszym planie znajduje się na powierzchni do odtwarzania płyty. Gdy jednak widzimy Koopa, igła jest już w innym miejscu, choć oba ujęcia przedstawiają ten sam moment.
Kiedy Jip jedzie samochodem z pracy do domu, jego prawa noga, którą powinien przytrzymywać pedał gazu, tupie w rytm muzyki, ale mimo tego samochód nie zwalnia.
Od najlepszych
  • Od najnowszych
  • Od najlepszych
  • Aż się źle robi jak się czyta co wy tu ludzie o tym filmie pierniczycie!!!

    użytkownik usunięty

    Właśnie obejrzałem "HT" po raz drugi, pierwszy raz widziałem ten film w 2000 roku na początku liceum. I utrzymuję ocenę 8, choć z zupełnie innych powodów niż dałem ją wtedy. Jak 15-latek odebrałem ten film jako kopalnię świetnych tekstów, ... więcej

  • Wystarczy nie ściemniać, nie udawać, nie silić sie na moralne pie.... tylko pokazać kawałek prawdziwego życia i mamy hit. Muzyka to odjazd

  • Ilu z nas czeka na weekend by uderzyć w palnik????

    dyziorro ocenił(a) film na 8

    Nie odpowiadajcie. To pieprzony film dokumentalny. Dodam, że całkiem dobry. 8/10

    7
    • DANNY DYER

      shamangalwin ocenił(a) film na 9

      Oscar za scene w taksówce dla Danny'ego!!!

    • prawdziwi hedoniści

      pasjonatdobregokina ocenił(a) film na 9

      Film może może momentami może się wydawać prostą komedię. Ale jak dla mnie ten film jest zobrazowaniem pewniej subkultury oraz stawiania za główny cel w życiu przyjemności. Niesamowite odczucia zapewnia mi ten film. Odnajduje tam również elementy z mojego życia. Może jestem osobą która przez pewien ... więcej