Faktycznie może przypominać Ong Bak i co ważne jest równie dobry. A do tego za sprawą świetnej muzyki poruszający. Mało osób pewnie na niego trafi, ale jak ktoś ma okazje obejrzeć to gorąco polecam.
Dla mnie typowy średniak...A najgorsze w tym filmie to fabuła.Po co jakiś gangster upatrzył sobie jakas szmule i sie uparł, ze to ma być ona i tylko ona mogl rownie dobrze porwać jakąś laske z ulicy...po drugie motyw z tym całym bosssem ścigał po calym mieście jakiegoś szczyla a oni jeszcze poszli po kase do domu, co laczylo sie z tym ze spotkaja tam gangsterow...scenariusz pisany na kolanie chociaż walki byly świetne...5/10
joker_mroczny_rycerz widze ze oglądałeś Sap yueh wai sing nie wiesz gdzie go moge zobaczyć bo uwielbiam filmy w wykonaniu donnieiego yena...
też nie mam pojęcia skąd ten zachwyt, są co najmniej setki o wiele lepszych filmów akcji... a ten strasznie razi naiwnością, sztucznością i "skryptami" że tak powiem - wszytko czeka na swoja kolej ...
aaa i również przyłączam się do prośby WujekCh1jek'a :)
8 lat musiałeś czekać na odpowiedź ;P Film o który prosisz, wrzuciłem na cda.
www.cda .pl/video/2668542fe
ja jestem wrogiem napisow,bo zamiast spokojnie ogladac akcje to musze zmuszac sie do szybkiego czytania i skupiac sie na napisach,dlatego preferuje tylko lektora,jak 95% moich znajomych
Zacznij czytać książki i oglądaj więcej filmów z napisami to ten problem zniknie...
Może przypominać Ong Bak ale każdemu podoba się coś innego .Zawsze znajdzie się coś do czego można się przyczepić,trochę kują w oczy efekty ale i tak można to puścić mimom uszu oglądając ostatnią scenę walki po prostu miód.Jak na taką produkcję rewelacja lubię takie kino nie ma tu takiej sztuczności jak w kinie chińskim lub podobnym.Jak dla mnie bomba.
niech ci bozia w dzieciach wynagrodzi ;)
w nagrodę polecam nowiusieńki Gam yee wai z Donnie Yenem :)
Między tym filmem a Ong-bak jest przepaść... w odbiorze.
Obejrzeć można,ale nie polecam.
"14 Blades" dla odskoczni/zamiast możecie obejrzeć.
film z początku nudny ale później jest o wiele lepiej fajna muzyka sceny walk na wysokim poziomie owszem do On bak czy Obrońcy to mu trochę brakuje jednak solidne 7\10 mogę dać a i jeszcze jedno w końcu bardzo dobra końcówka filmu.A jeśli mowa o Bodyguard and Assassins to jest słabiutko ponad 120 minut dłuży się okropnie nawet dobra obsada nie pomogła sceny walk słabiutkie 6\10 max w 14 Blades też miodu nie było fruwali skakali to trochę przesada jak dla mnie dobra gra Donnie Yena jednak to za mało 6\10 nie więcej.Niestety żeby doczekać się jakiegoś Megahitu musimy poczekać,cała nadzieja w Ip Man 2 no i jest jeszcze szansa w Ong Bak 3.
A mi sie 14 blades podobał i to bardzo z bodyguardami słabiej troche ale jestem fanem doniego i zaden film z niem nie jest mi obcy:P:P:P
masz racje, i choć osobiście kilka filmów doniego jest mi obcych to wypieków dostaje na samą myśl że Yip Man 2 się zbliża :)))))
fox_77 oglądałeś już Yip Man 2 ??? Powiem ci, że ostatnio oglądałem i nie byłem zbytnio zachwycony co ty o tym sądzisz??
tak.
słabszy od jedynki ale z sentymentu do doniego i yipa dałem naciąganą dyche :) bo mimo wszystko przyjemnie się oglądało..