Z jednej strony - audiowizualna medytacja nad związkami między rzeczywistością duchową, materialną i tą wirtualną oraz nad swoistością tożsamości w każdej z tych sfer. Z drugiej zaś - potok obrazów i słów, wystylizowanych kadrów i gęstych monologów. Z tego natłoku symboli i znaczeń widz musi sam mozolnie zbudować sobie sens filmu, może... Z jednej strony - audiowizualna medytacja nad związkami między rzeczywistością duchową, materialną i tą wirtualną oraz nad swoistością tożsamości w każdej z tych sfer. Z drugiej zaś - potok obrazów i słów, wystylizowanych kadrów i gęstych monologów. Z tego natłoku symboli i znaczeń widz musi sam mozolnie zbudować sobie sens filmu, może też po prostu poddać się wielobarwnej wizji Vipina Vijaya. "Pasma obrazu" eksplorują relacje między trzema postaciami: głównym narratorem, Harim, będącym wykładowcą informatyki, romansującą z nim wirtualną personą Ramani oraz mistrzem czarnej magii, czarownikiem, którego Hari jest zarówno wnukiem, jak i swoistym wcieleniem. Reżyser wplata w tkankę nie tylko bogatą symbolikę kultury indyjskiej, ale także nawiązania do filozofii Zachodu, łączy świat natury ze światem zaawansowanej technologii, a sferę idei zespala ze sferą materialną. czytaj dalej