To był jedenz z najgorszych film animowanych krótkometrażowych jaki widziałam (a naoglądałam się całe mnóstwo, trzy lata studiuję ten temat). Tym bardziej, że do połowy myślałam, że będzie NAJLEPSZĄ animacją, którą widziałam*. Ale nieee, to didney, fabuła musiała się spłaszczyć i przywalić wszystkim prosto w twarz. Morał: karm psa śmieciowym żarciem, na pewno będzie dalej zdrowy, w końcu jesteśmy w magicznym świecie didneya. Zdrowe jedzenie? Ohyda, no ale ta kobieta się uwzięła. Cośtam cośtam. No dobra, przeżyjemy jedzenie dla królików, byleby człowiek-kobieta do nas wrócił. Didney pomyślał: "nie wystarczy" i dobił wszystko karmieniem spaghetti bobasa, żeby nie było, że wegetarianie są tacy najgorsi. A piesio znów się cieszył. Totalnie rozumiem przekaz, czasem trzeba zacisnąć zęby i się poświęcić (jeść zdrowe jedzenie), żeby zyskać (jeść dalej niedobre żarcie).
*psy umierają jak się je karmi lodami, czipsami, czekoladą. Och nie to zbyt straszne! To didney nie możemy zabić psa! Taki słodki pies! PRZYNAJMNIEJ żaden dzieciak nie pomyślałby, żeby po wyjściu z kina dawać swojemu psu nachos, bo w feast ten piesio tak merdał ogonkiem na widok wszystkiego-co-tłuste. Po śmierci psa, lub przynajmniej jego roztyciu/chorobie, gruby zły człowiek sam mógłby się ogarnąć i wrócić do kobiety, która, wprowadzeniem zdrowych nawyków, od początku chciała dobrze.
Podsumowując - ładny, ale zupełnie nietrafiony. Wiadomo, większość ludzi, komisji oskarowej też, nie wie, że poza Disneyem powstają filmy animowane. Rok temu wygrało ciut niesłusznie Frozen, ale to jeszcze jestem w stanie przeżyć, przynajmniej Frozen nie było tak zupełnie beznadziejne.
TO MÓJ PIERWSZY RANT NA FILMWEBIE, LICZĘ NA DYSKUSJĘ