1. Rewers
2. Wszystko Co Kocham
3. Dom Zły
4. Generał Nil
5. Galerianki
6. Popiełuszko Wolność Jest w Nas
7. Nigdy Nie Mów Nigdy
8. Miłość na wybiegu
9. Mniejsze zło
10.Kochaj i Tańcz
To mój osobisty ranking jeśli ktoś chętny to niech poda swój.
1. DZ
2. Rewers
3. Wszystko co kocham
4. Generał Nil
Reszta nie nadaje się - zwłaszcza Popiełuszko i denne "komedie"
"Wszystko co kocham" to nie jest film z 2009 roku! Premiera 15 stycznia 2010! Pozostałe OK '09.
Ranking mniej więcej po mojemu, ale nie widziałam: Kochaj i tańcz, Mniejsze zło (to naprawdę niedobre?), Miłość na wybiegu, Popiełuszko, Galerianki. Te które widziałam ustawiłabym tak:
1. Zero
2. Wojna polsko-ruska
3. Rewers
4. Drzazgi
5. Afonia i pszczoły
6. Dom zły
7. Enen
8. Jeszcze nie wieczór
9. Generał Nil
10. Tatarak
Najgorszy film polski roku 2009 to Balladyna!
Słabe: Nigdy nie mów nigdy, Zamach na Gibraltarze, Miasto z morza, Janosik
Reszty nie widziałam :)
Który wygra Orły, jak myślicie?