zna ktoś ?
takich co to człowiek ich czyta i zastanawia się boże WTF?

takkis

Naukowiec chciał ożywić części ciała, często umierały po 2 dniach. Postanowił zrobić ostatnią próbę. Otwiera chłodnie gdzie jest tylko ciało Eweliny Lisowskiej ( tej z reklamy media Expert ) i pozostałość po mężczyźnie tzn zostały tylko genitalia. Jako że tylko jedno z tych może zostać ożywione postanawia ożywić coś co ludzkość przyjmie z otwartymi ramionami. Penisa.
Wstrzykuje mu substancje z reanimatora i członek ożywa. ON STOI!!! I'TS STNDS!
Połączenie substancji z Feromonami czy tam większa ilością krwi nie znam się na anatomii... ) powoduje mutacje, organ nie umiera, a staje się nawet większy.
Po paru miesiącach wyprowadzania go na spacer, patrzenia z podziwem jak liże sobie jaja, naukowca już obrzydza widok tego stworzenia, spuszcza go w kiblu.
Jest taka scena często parodiowana jak pierwsze organizmy wychodzą z wody i zmieniają się co parę kroków na większe organizmy aż do człowieka. No to taka sama scena jest teraz z penisem któremu udało się przeżyć i trafić do morza.
Mogłem zaznaczyć na początku że nie jestem geyem ale to by było jak mówienie ''Nie jestem geyem'' przez pana Garisona xd Ale ty jeszcze to czytasz więc to też powinno cię zaniepokoić :P
Policjant odbiera telefon na posterunku, z komunikatem że ofiarę zaatakował wielki penis, to nie pierwsza taka sytuacja na posterunku, coraz częściej są takie dziwne telefony. Powstaje tajny dział który ma zapolować na genitalia, do odziały werbują doktora który podpisał klauzurę sumienia i nie może nawet wypisywać recepty na antybiotyk bo nie chce mieć na sumieniu tych wszystkich bakterii.
Organ ma już rozmiar dwóch dorosłych ludzi i zaatakował piknik. Zjawiła się policja po tym jak zadzwoniono do ich w sprawie terroru w parku. Jednak penis uciekł, został tylko zauważony przez jednego oficera. Oficer złożył zeznanie po czym został oskarżony o molestowanie.
Jednak penis ciągle rósł i rósł.