Zgodnie z wytycznymi w dziale "pomoc" napisałem na pomoc@filmweb.pl, jednakże minęły już prawie dwa tygodnie i nadal nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Założyłem tu konto specjalnie po to, by usunąć drugie z którego nie korzystam już od ponad 4 lat (nick podałem w wiadomości napisanej na pomoc@filmweb.pl), a do którego nie mam dostępu (powiązany z nim adres e-mail już dawno nie istnieje, a hasła nie pamiętam). Usunięcie tego konta stało się dla mnie niemożliwe i potrzebuję pomocy w tej sprawie.
"Informacja musi być przesłana z adresu mailowego, który jest obecnie przypisany do konta na Filmwebie."
Nie usuniesz konta -z innego konta, to tak ja ja bym wysłał prośbę z tego adresu żeby usunęli Twoje konto bo zapomniało mi się maila. Zapomnij o starym koncie i tyle po co je usuwać skoro tylko gdzieś sobie wisi.
aha- nie zapomnij adresu mail ani hasła do aktualnego, bo założysz następne żeby usunąć dwa stare :P
W dziale pomoc jest taki punkt:
"27. Chciałbym zresetować zapomniane hasło, ale nie mam już dostępu do maila przypisanego do konta. Co zrobić?
W takim przypadku należy wysłać wiadomość z opisem problemu na adres pomoc@filmweb.pl. "
Domyślam się więc, że usunięcie konta nie mając do niego dostępu jest możliwe.