"Dragon's Dogma 2" doczeka się usprawnień - będzie można zacząć grę od nowa
X / / 25-03-2024 16:25
"Dragon's Dogma 2" to tytuł, który, chociaż cieszy się niesamowitą popularnością (osiągając rekordowy szczyt liczby graczy na Steam dla gier singleplayer od Capcomu, który wyniósł ponad 200 000 graczy jednocześnie), wzbudził również dużą krytykę wśród graczy z powodu kontrowersyjnych DLC, złej optymalizacji na PC oraz rozwiązań uniemożliwiających rozpoczęcie nowej gry. Capcom jednak wsłuchał się w głos społeczności i w niedawno opublikowanym tweecie zapowiedział wprowadzenie zmian.
Capcom, w swoim wpisie, odniósł się w sposób dość pośredni do zarzutów dotyczących mikrotransakcji, zapowiadając między innymi zwiększenie dostępności przedmiotu "Art of Metamorphosis", który umożliwia zmianę wyglądu naszej postaci oraz naszego pionka, a także wcześniejszy dostęp do zadania, które zapewni schronienie podczas podróży. Dodatkowo, twórcy ogłosili możliwość nadpisania aktualnego zapisu gry, by rozpocząć nową przygodę, drobne poprawki w wyświetlanym tekście i naprawę błędów. Dla konsol zostanie wprowadzona opcja wyłączenia efektu motion blur, ray tracingu oraz możliwość ustawienia stałego limitu do 30 klatek na sekundę. Co istotne, według Capcomu, wyłączenie motion blur i ray tracingu nie wpłynie w większym stopniu na płynność gry. Budzi niepokój fakt, że twórcy poświęcili niewiele uwagi poprawkom na PC - platformie, na której gracze najbardziej skarżą się na optymalizację. Mamy nadzieję, że jest to pierwszy krok Capcomu w kierunku naprawy swojego wizerunku w oczach graczy.
Capcom, w swoim wpisie, odniósł się w sposób dość pośredni do zarzutów dotyczących mikrotransakcji, zapowiadając między innymi zwiększenie dostępności przedmiotu "Art of Metamorphosis", który umożliwia zmianę wyglądu naszej postaci oraz naszego pionka, a także wcześniejszy dostęp do zadania, które zapewni schronienie podczas podróży. Dodatkowo, twórcy ogłosili możliwość nadpisania aktualnego zapisu gry, by rozpocząć nową przygodę, drobne poprawki w wyświetlanym tekście i naprawę błędów. Dla konsol zostanie wprowadzona opcja wyłączenia efektu motion blur, ray tracingu oraz możliwość ustawienia stałego limitu do 30 klatek na sekundę. Co istotne, według Capcomu, wyłączenie motion blur i ray tracingu nie wpłynie w większym stopniu na płynność gry. Budzi niepokój fakt, że twórcy poświęcili niewiele uwagi poprawkom na PC - platformie, na której gracze najbardziej skarżą się na optymalizację. Mamy nadzieję, że jest to pierwszy krok Capcomu w kierunku naprawy swojego wizerunku w oczach graczy.
<>To all Dragon's Dogma 2 players!
— Dragon's Dogma (@DragonsDogma) March 25, 2024
We're planning to release patches including the following updates and fixes in the near future, and will release them as soon as they are ready for distribution on each platform.
Thank you for your patience and support! pic.twitter.com/aQoV3URH4C
Udostępnij: