Alfonso to 11-letni mentalny spadkobierca Don Kichota. Wraz z Pancho i Victorią rusza na misję, by pokonać potwora odpowiedzialnego za burzę i odkryć plany podejrzanego Carrasco.
Inspirowana prawdziwymi wydarzeniami historia prokuratorów Julio Strassery i Luisa Moreno Ocampo, którzy odważyli się zbadać i ścigać najkrwawszą dyktaturę wojskową w Argentynie 1985 roku.
Weteranka skoków do wody ma ostatnią szansę na olimpijski medal. Jednak gdy na jaw wychodzi straszliwa prawda musi zastanowić się czy zwycięstwo to jej największe marzenie.
Carlito, niewinnie wyglądający chłopak o twarzy anioła, popełnia drobne przestępstwa na ulicach Buenos Aires. Wkrótce po tym, gdy poznaje Ramona, staje się brutalnym mordercą.
Policjantka, której przyjaciółka z dzieciństwa wiele lat temu zaginęła w Patagonii, na nowo rozpoczyna poszukiwania. Wkrótce jej życiu zaczyna grozić niebezpieczeństwo.
Marcelino Sanz de Sautuola dokonuje jednego z najważniejszych odkryć XIX wieku - prehistorycznych malowideł na ścianach w jaskiniach Altamiry. Archeolog wkrótce po ujawnieniu znaleziska zostaje oskarżony o oszustwo.
Kiedy były tajny agent zostaje zdradzony przez hiszpański rząd, któremu służył, postanawia ukraść miliony dolarów zdefraudowane przez skorumpowanego urzędnika.
Po flamenco, tango oraz fados Carlos Saura kieruje oko swojej kamery na inny taniec – jotę, której korzenie znajdują się w Aragonii, rodzinnym regionie reżysera, położonym w północno-wschodniej Hiszpanii. Saura przedstawia różne rodzaje joty, muzyków, ale przede wszystkim – tancerzy. Na tle specjalnie zaaranżowanych scenografii ich dostojne, wirujące ciała kojarzą się z parami tańczącymi walca, a dźwięk kastanietów nadaje ich krokom nieporównywalną z niczym innym żywiołowość. „Jota” jest kolejnym czułym wyrazem fascynacji Carlosa Saury ludową kulturą muzyki i tańca.
Dwunastoletni wnuk byłego astronauty postanawia przeszkodzić złemu miliarderowi w ukradzeniu z księżyca ważnych zasobów mineralnych i zniszczeniu flagi postawionej tam przez załogę Apollo 11.
Wydaje się to proste: jajko i plemniki dają zarodek. Jednak gdy plemniki są nieliczne, nieprawidłowe, a kobieta ma 37 lat i zbliża się do menopauzy, sytuacja staje się znacznie bardziej skomplikowana.
Zostawiła go dziewczyna twierdząc, że jest nudziarzem, a on odkrywa, że jego ojciec jest tajnym agentem. W dodatku niebezpieczny bandzior ma ich obu na celowniku.
W strzeżonej, prywatnej dzielnicy zostają znalezione zwłoki wpływowego biznesmena. Aby opisać sprawę jego śmierci, popularna gazeta "El Tribuno" kontaktuje się Nurit Iscar, znaną również jako "Betibu", pisarką powieści noir, która od lat była nieaktywna.
Pewna argentyńska rodzina zaprzyjaźnia się z czarującym lekarzem z Niemiec. Nie wiedzą, że mężczyzna to Josef Mengele, słynący z okrucieństwa zbrodniarz wojenny.