Znane postacie ze świata Isekai spotykają się razem na jednym ekranie, by wspólnie pozbyć się magicznego automatu, pustoszącego nowo zastane przez nich środowisko.
17-to letni Yoshiharu Sagara, uczeń liceum przenosi się w czasie i zauważa, że znalazł się w centrum bitwy z okresu Sengoku. Przed śmiercią ratuje go słynny Hideyoshi Toyotomi, lecz w rezultacie mężczyzna sam ginie od zabłąkanej kuli. W obawie przed wypaczeniem historii, Yoshiharu zajmuje jego miejsce i zostaje jednym z doradców Nobuny Ody.
Po rozpoczęciu nauki w gimnazjum Akari Akaza dołącza do szkolnego klubu rekreacji. Poza Akari członkiniami klubu są jej przyjaciółki z czasów dzieciństwa, Kyouko Toshinou i Yui Funami. Później przyłącza się do nich Chinatsu Yoshikawa, która omyłkowo bierze je za klub parzenia herbaty. Ponieważ nikt z grona pedagogicznego nie wie o istnieniu klubu, dziewczęta robią, co im się żywnie podoba. Prowadzi to do powstawania zabawnych sytuacji, zwłaszcza że każda z członkiń ma zupełnie inny charakter.