Josh HollowayI

Joshua Lee Holloway

5 854 oceny gry aktorskiej
powrót do forum osoby Josh Holloway

Piszcie najlepsze teksty Sawyera. W końcu kto jak kto ale on zawsze umie coś odpowiedzieć.

Ten cytat jest z odcinka kiedy Sawyera strasznie bolała głowa.

Sawyer: Hej doktorze! Mój wujek............... Zmarł na raka. Czy to dziedziczne?
Jack: Jaki to był rodzaj nowotworu?
Sawyer: Taki co zabija.

eiv

nie pamietam zadnych tekstow Sawyera, ale przeczytałam wszystko i normalnie :)
czekam na kolejny sezon LOST

Sawyer the best xD

brethe

przezwiska:
People:

* Aliases: Sawyer, LaFleur(real name James Ford)
* Himself: Big Bad Wolf, implies that he is Butch Cassidy when he calls Jack Sundance, New Sheriff in Town ("The Long Con"), Ghost of Christmas Future ("Because You Left")
* Aaron Littleton: Baby Huey, Little Baby, That Thing, The Kid, Three Men & a Baby (with Hurley and Charlie - "I counted Hurley twice")
* Alexandra Linus: Implies that she is Chong when he calls Karl Cheech, Lollipop, Sally Slingshot, Sheena, Sister, Underdog
* Amy: Sister ("Lafleur")
* Ana Lucia Cortez: Ana Lulu ("The Long Con"), Amiga, Bitch ("Everybody Hates Hugo"), Cupcake ("Orientation"), Hot Lips ("Everybody Hates Hugo"), Lulu, Little Red Riding Hood, Lucy (from Peanuts), Muchacha ("Two for the Road"), Ponce de Leon, Rambina ("Everybody Hates Hugo"), Sister ("Orientation")
* Anthony Cooper: Pops
* Benjamin Linus: The Artist Formerly Known As Henry Gale, The Big Kahuna, The Boss, Bug-Eyed Bastard, Captain Bunny Killer, George, Gizmo, Yoda
* Bernard Nadler: Aunt Suzy ("The Whole Truth"), Bernie ("The Whole Truth"), Norma Rae
* Boone Carlyle: Boy ("Tabula Rasa"), Metro, Son ("Confidence Man")
* Detective Calderwood: Croc Hunter ("Hearts and Minds"), Doctor ("Exodus, Part 1")
* Cassidy: Baby ("The Long Con"), Cass ("The Long Con"), Dimples ("The Long Con")
* Charlie Pace: Amigo ("The Moth") , Babynapper ("Dave"), Chuckie, Has-Been Pop Star ("Special"), Jiminy Cricket, Little Limey Runt ("Special"), Munchkin, Oliver Twist ("Tricia Tanaka Is Dead"), Reject From VH1 Has-Beens ("All the Best Cowboys Have Daddy Issues"), Sport ("The Moth"), Tattoo ("Dave"), Three Men & a Baby (with Hurley and Aaron - "I counted Hurley twice")
* Charlotte Lewis: Red ("Lafleur"), Ginger
* Christian: Daddy
* Claire Littleton: Bar- (possibly Barbie), Mamacita, Missy Claire ("Special"), Pregnant Girl ("All the Best Cowboys Have Daddy Issues"), Sweetheart
* Colleen Pickett: Broken Nose Man's Girl
* Daniel Faraday: Danny Boy, Dilbert, Dr. Wizard ("The Lie"), Geek ("Jughead"), Mad Scientist ("Lafleur"), Wiz-Kid, Plato ("Lafleur"), Twitchy ("The Variable"), H.G.Wells ("The Variable")
* Danielle Rousseau: French Chick ("Tabula Rasa"), French Woman ("Whatever The Case May Be"), Frenchy
* Desmond Hume: Scotty
* Edward Mars: Surly Guy ("Homecoming"), That Poor Boy ("Tabula Rasa")
* Eloise Hawking: Blondie ("Jughead")
* Mr. Eko: Mr. Ed, Mr. Muscle, Shaft ("Orientation"), Tracker
* Elliott Maslow: Ansel, Cap'n Memento, Casanova, Champ, Chevy, Columbo, Judas, Nosey, Padre, Ralphie, Rerun, Scruffy, The Man With No Name
* Ethan Rom: Jungle Boy ("Homecoming"), Ringer ("All the Best Cowboys Have Daddy Issues")
* Frank Lapidus: Shaggy, Yahoo, Kenny Rogers
* Horace: Bastard ("Lafleur"), Boss ("Lafleur"), Chief ("Lafleur"), H ("He's Our You"), Our Fearless Leader ("Lafleur")
* Hurley: Annoying ("Left Behind"), Avalanche ("Enter 77"), Barbar (mispronunciation of Babar) ("One of Them"), Gumby, Chicken Little, Deepdish ("Dave"), Ese, Grape Ape, Grimace, Hammo ("One of Them"), Hero, Hoss, Hulk, International House of Pancakes ("Tricia Tanaka Is Dead"), Jabba, Jumbotron ("Tricia Tanaka Is Dead"), Kong ("Namaste"), Lardo ("Pilot, Part 2"), Mongo, Muttonchops, Montezuma, My Roommate, Number One Draft Pick ("Enter 77"), Pillsbury, Pork Pie ("Walkabout"), Rerun ("One of Them"), Rotund ("Left Behind"), Sabu, Sir Hugo ("Left Behind"), Snuffy ("Tricia Tanaka Is Dead"), Stay-Puft ("Raised By Another"), Three Men & a Baby (with Charlie and Aaron - "I counted Hurley twice")
* Jack: Amarillo Slim, Brother ("Tabula Rasa"), Chico ("Confidence Man"), Cool Hand, Cowboy ("Confidence Man"), Damn Spinal Surgeon ("Confidence Man"), Daniel Boone, Doc ("Pilot, Part 2"), El Docko, The Doc, Dr. Do-Right ("All the Best Cowboys Have Daddy Issues"), Dr. Giggles, Dr. Quinn ("Solitary"), The Hero ("Pilot, Part 2"), Hoss ("Homecoming"), Jackass ("Walkabout"), Jacko ("The Moth"), Metro ("Solitary"), Saint Jack ("The Moth"), Sheriff ("Outlaws"), Sundance (implying the he himself is Butch Cassidy}, Winner by a Knockout ("Homecoming")
* Jin: Boy ("Born to Run"), Bruce ("...In Translation"), Chewie ("Exodus, Part 2"), Chief ("...In Translation"), Crouching Tiger and Hidden Dragon (with Sun) ("Enter 77"), Daddy-o ("The Whole Truth"), Jin-Bo, Jin Senior ("The Whole Truth"), Kato, Mr. Miyagi ("White Rabbit"), Old Man, Papa-san, Sulu ("Born to Run"), Torchy (deleted scene), Yo-Jin-bo
* Juliet: Wise-ass ("The Lie"), Blondie ("The Incident, Parts 1 & 2")
* Karl: Bobby (Brady), Chachi, Cheech
* Kate: Baby, Belle of Ball ("House of the Rising Sun"), Boar Expert ("Outlaws"), Freckles ("Tabula Rasa") (now used by Josh Holloway to Evangeline Lilly), Girl ("Whatever the Case May Be"), Hon' ("Walkabout"), Honey, Kiddo, Little Lady, Magellan, The Mighty Huntress ("Walkabout"), The New Sheriff in Town ("White Rabbit"), Pippi Longstocking, Puddin' ("Born to Run"), Sassafras ("Outlaws"), Sheena ("The Long Con"), Shortcake, Sugarpop, Sweetcheeks ("Born to Run"), Thelma ("Maternity Leave"), Timmy (from Lassie), Tinkerbell, Woman ("Whatever the Case May Be")
* Libby: Moonbeam ("Dave"), Shrink
* Locke: Bald Bastard, Cue ball ("Via Domus"), Daniel Boone ("The Hunting Party"), Brutus ("Two for the Road"), Gimpy McCrutch, Hoss ("The Long Con"), Johnny Boy, Colonel Kurtz, Johnny Locke ("The Long Con"), Mr. Clean ("The Hunting Party"), Tarzan, Wacko
* Mary Jo: Baby ("Outlaws"), Sweetness ("Outlaws")
* Michael: Boss ("Born to Run"), Captain ("Born to Run"), Captain Bligh, Chief ("Born to Run"), Daddy ("Whatever the Case May Be"), Han ("Exodus, Part 2"), Hoss ("Man of Science, Man of Faith"), Mickey ("Born to Run"), Mike ("Exodus, Part 2"), Mikey ("Everybody Hates Hugo"), Pilot ("Born to Run")
* Miles: Bruce Lee from the Freighter, Donger ("Something Nice Back Home"), Ghengis("There's No Place Like Home, Part 1"), Bonsai ("LaFleur"), Enos ("LaFleur")("The Incident, Parts 1 & 2"), Mr. I-Speak-To-Dead-People ("LaFleur")
* Munson: Costanza ("Every Man for Himself"), Killer ("Every Man for Himself"), Murgatroid ("Every Man for Himself"), Punching Bag ("Every Man for Himself")
* Nikki: Nina ("Exposé"), Jabronies - for Nikki and Paulo together (a term used in Professional Wrestling slang to refer to someone as an enhancement talent or a character of little significance),
* Oldham: Our you ("He's Our You")
* Paulo: Pablo ("Exposé"), Zorro, Jabronies - for Paulo and Nikki together (a term used in Professional Wrestling slang to refer to someone as an enhancement talent or a character of little significance)
* Pickett: Blockhead, Boss, Chinatown, Broken Nose Guy, Broken Nose Man
* Radzinsky: Quick Draw ("Namaste"), Stu
* Richard Alpert: buddy...with the eyeliner ("LaFleur"), Hoss ("LaFleur")
* Roger Linus: DHARMA janitor ("Tricia Tanaka Is Dead"), Skeletor ("Tricia Tanaka Is Dead")
* Sayid: Abdul ("Tabula Rasa"), Al Jazeera ("Tabula Rasa"), Ali ("Confidence Man"), Boss ("The Moth"), Boy ("Pilot, Part 2"), Brave One ("Confidence Man"), Buddy ("Pilot, Part 2"), Captain A-rab (likely a reference to Captain Ahab, the captain of the Pequod in Herman Melville's Moby-Dick), Captain Falafel ("House of the Rising Sun"), Chief, Damn Arab ("Solitary"), Genius ("Outlaws"), Gen-u-ine I-raqi ("Confidence Man"), The Iraqi, Mohammed ("The Moth"), Omar ("House of the Rising Sun"), Our Resident Iraqi, Red Beret Iraqi Republican Guards, Terrorist ("Pilot, Part 2")
* Shannon: Barbie, Sticks ("White Rabbit"), Sweet Cheeks ("Pilot, Part 2")
* Sun: Betty ("...In Translation"), Crouching Tiger and Hidden Dragon (with Jin) ("Enter 77"), Madame Butterfly, Sunshine ("The Whole Truth"), Sweetheart, Tokyo Rose ("The Long Con"),
* Tom (Mr. Friendly): Bluebeard ("Adrift"), Zeke ("The Hunting Party")
* Walt Lloyd: Kazoo or Gazoo ("Exodus, Part 2"), Short Round ("Numbers"), Kid ("All the Best Cowboys Have Daddy Issues"), Tattoo ("All the Best Cowboys Have Daddy Issues"), Six-Year-Old ("All the Best Cowboys Have Daddy Issues"), Taller Ghost Walt

People in General:

* The Main Characters: The A-Team
* The Others: Perverts, Tribe of Evil Natives ("All the Best Cowboys Have Daddy Issues")
* Authority figures: Boss (usually with a sarcastic undertone)
* Many people as well as various inanimate objects: Son of a bitch (apparently Sawyer's favorite expletive)
* Muslims: Islams ("All the Best Cowboys Have Daddy Issues")
* Women in general: Sweetheart ("Pilot, Part 2")
* Outrigger owners: other Others ("The Little Prince")

Animals, Places, Objects, and Events:

* Boar: Hunk of Ham ("Walkabout")
* Beach Camp: Island Town ("The Long Con")
* The DHARMA grapevine: The Coconut Telegraph ("LaFleur")
* DHARMA van: Hippie car ("Tricia Tanaka Is Dead")
* Dynamite: Boom Sticks ("Exodus, Part 1")
* The Barracks: New Otherton ("There's No Place Like Home, Part 1")
* The Caves: Cavetown ("Whatever the Case May Be")
* Halliburton case: Bitch ("Whatever the Case May Be")
* Hill on The Island: Mt. Vesuvius ("The Hunting Party")
* The Island: This Damn Island ("Whatever the Case May Be"), Home ("Adrift"), Home Sweet Home ("What Kate Did"), Middle of Damn Nowhere ("Tabula Rasa"), Monkey Island ("Pilot, Part 1"), The Rock, The Wild ("Tabula Rasa")
* The Jungle: Jungle of Mystery ("Confidence Man"), The Magic Forest ("Walkabout"),
* Others' 1954 camp: Crazytown ("Jughead")
* Raft: Little Tub ("...In Translation")
* Sex: Caught in a Net, Afternoon Delight
* The Shark: Old Toothy, Toothy Sonofabitch ("Adrift")
* The Survivors' grapvine: Coconut Internet ("One of Them")
* Wherever the polar bears came from: Bear Village ("Pilot, Part 2")
* The world visible through the window of his Barracks house: the TV ("He's Our You")

pankaczy

Po obejrzeniu piątego sezonu mam jeszcze kilka moim zdaniej ciekawych tekstów Sawyera:

[rozlega się błysk]
Sawyer: Dzięki ci, Panie!
[rozbitkowie trafiają w środek burzy]
Sawyer: Cofam to!

Sawyer: "To wygląda jak jakaś bariera dźwiękowa"? Mówiłem, żeby zostawić gadanie dla mnie.
Juliet: Jeden krok więcej i Daniel usmażyłby sobie mózg.
Sawyer: On już ma usmażony mózg.

Horace: Nie mogę ci na to pozwolić.
Sawyer: Dobrze, że nie pytam cię o zdanie.
Juliet: Na pewno wiesz, co robisz?
Sawyer: Jeszcze nie. Coś wymyślę.

Jack: Co teraz zrobimy?
Sawyer: Pracuję nad tym.
Jack: Tak? Bo wyglądało to trochę, jakbyś czytał książkę.
(....)
Jack: Wydostałem nas z wyspy.
Sawyer: Ale oto jesteś tutaj, z powrotem w punkcie wyjścia. Więc pozwól, że wrócę do lektury i będę myślał, bo tak ci dzisiaj uratowałem tyłek, i tak jutro uratuję tyłek Sayida. Ty musisz tylko iść spać, pozwolić mi robić swoje. Czyż to nie ulga?

Sawyer: Nie chcę stąd uciekać, ale nie mamy wyboru.
Hugo: Czy ten koleś w szafie nie był twoim podwładnym? Nie możesz przekonać go, że to było tylko takie nieporozumienie?
Sawyer: Dostał pięścią w twarz. Co mam powiedzieć? "Pięść mi się powinęła"?

Sawyer: Co w życiu spieprzyłeś tak bardzo, że chcesz wysadzić bombę dla drugiej szansy?
Jack: Nie o to chodzi.
Sawyer: A o co?
Jack: Trzy lata temu Locke powiedział mi, że to wszystko dzieje się z jakiegoś powodu. Że to nasze przeznaczenie.
Sawyer: Ja nie mówię po przeznaczeńsku.

eiv

Sawyer do Kate:
Skarbie, jestem przywiązany do drzewa tajemniczej dżungli i torturował mnie neurochirurg i rodowity Irakijczyk. Oczywiście, że mówię poważnie.

_Donnie_

5 seria 2 odcinek

Sawyer: Czyja to koszula?
Neil: Moja
Sawyer: Moge ja wziasc?
Neil: A co to ma za znacznie?! I tak do zmierzchu wszyscy zginiemy
Sawyer: Wezme to za ''tak'', serdelku
Neil: Mam na imie Neil
Sawyer: Spoko

Yuasu

Czesc chcialam zapytac z ktorego odcinka pochodzi scenka kiedy Sawyer i Kate siedza przed namiotem zaczyna padac deszcz a Sawyer chce wciagnac "biedroneczke" do srodka a pozniej leca smieszne teksty ?:)

jessica1989

Myslalam ze padne w scenie z blyskiem i wpadnieciem w srodek sztormu :) sawyer nawet w takich sytuacjach zachowuje poczucie humoru :D

Usagi_V

Sezon 2 Odcinek 13

Jack: Gdzie jest Locke ?
Sawyer: Nie wiem. Chyba wyskoczył do kiosku po fajki :D

mckk

Ostatni odcinek, 6 seria gdy Jack zgodził się zastąpić Jacoba w pilnowaniu "serca wyspy"
Sawyer o Jacku: " Zawsze uważał się za nadczłowieka" :P

_Donnie_

Hehe a mi się spodobało jak Kate łowiła ryby:
"-Wow, 4 w ciągu pół godziny. Dzwonię do Guinnessa." ;D

_Donnie_

1x12:

"Sawyer: Impact velocity. Physics my ass." W scenie w której zrzucał walizkę z wysokiego drzewa, żeby ją otworzyć.

_Donnie_

Do Charliego, o płaczącym dziecku Claire: "Wolałem go, jak był w brzuchu" =D

_Donnie_

Temat umarł ale dopiero teraz kończę oglądać Losta... może obudzę to forum

adalojda

Przepraszam poprawka
"Zasluguje na nowe życie"

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones