Po 20 latach Molly Novak rozstaje się z mężem i musi zdecydować, co zrobi z 87 miliardami dolarów, które dostała w wyniku rozwodu. Postanawia zająć się swoją fundacją charytatywną i na nowo nawiązać kontakt z prawdziwym światem - przy okazji odnajdując też siebie.
Serial opowiada o życiu Victora, ucznia Creekwood High, gdy ten poznaje siebie, przeżywa problemy w domu i adaptuje się w nowym mieście, a także odkrywa swoją orientację seksualną.
Reporter Michael udaje się do Luizjany, by przeprowadzić wywiad o wycieku ropy. Podczas rozmowy jego uwagę zwracają zdjęcia fotografki Christiny, której historię postanawia zgłębić.
Filmowana w izolacji domowej antologia ukazuje ciemne i jasne strony codziennego życia ludzi usiłujących pogodzić potrzebę kontaktu z zachowaniem dystansu.
Sezon 1: Pochodzący z przedmieść mężczyzna marzy o karierze stand-upera. Jego życie przewraca się do góry nogami, kiedy odkrywa, że ukochana żona go zdradza. Pete (Pete Holmes) ożenił się ze swoją szkolną miłością Jess (Lauren Lapkus). Pewnego dnia jednak nakrywa ją w łóżku z innym mężczyzną. Poczciwy komik jest w szoku. Nie wie, co robić. Z pomocą przychodzą mu znajomi, którzy pozwalają mu tymczasowo spać na kanapach w swoich mieszkaniach. Pete wchodzi głęboko w świat nowojorskiej sceny stand-upu i szybko odkrywa jego blaski i cienie. Błyskotliwy, ośmioodcinkowy pierwszy sezon quasi-biograficznego serialu autorstwa Pete'a Holmesa ("John Oliver's New York Stand Up Show", "Late Night with Jimmy Fallon"), jednego z najbardziej wyrazistych współczesnych amerykańskich komików.
Aktorki Anna i Beth wyjeżdżają na weekendową wycieczkę do Big Sur, by ratować przyjaźń zniszczoną przez lata rywalizacji oraz zazdrości o karierę. Konfrontacja doprowadza do zmiany, która wpłynie na zawsze na ich życie.
Rok 1968. W obliczu braku funduszy na rzetelną relację z konwentów partii rządzących chyląca się ku upadkowi telewizja ABC zorganizowała debatę, do której zaproszono dwóch czołowych intelektualistów. William F. Buckley Jr. był filarem nowego ruchu konserwatywnego, a Gore Vidal – pisarzem o lewicowych poglądach i zdeklarowanym gejem, rozprawiającym się z płciowymi i politycznymi uprzedzeniami (postać znana jest publiczności 4. AFF z filmu Gore Vidal: Stany Zjednoczone amnezji). Powiedzieć, że mieli odmienne poglądy, to eufemizm. Obaj traktowali przekonania adwersarza jako zagrożenie dla świata i przyczynek do nieuchronnego upadku cywilizacji. Tym, co łączyło oponentów, było natomiast niespotykane wyczucie ekranu – doskonale wiedzieli, czym jest telewizja i jak się w niej pokazać. W popisowych mowach dwie sprzeczne wizje Ameryki ścierały się, aż iskrzyło. O znaczeniu debaty Buckley–Vidal świadczą nie tylko wskaźniki oglądalności, ale przede wszystkim bezpowrotnie zmienione oblicze telewizyjnego medium.
Bohaterowie filmu pt: "Sex and Breakfast” postanawiają poddać się eksperymentowi. Polega on na sprawdzeniu czy zniszczona przyjaźń da się naprawić przy pomocy orgii. Jedna z bohaterek filmu – Heather nie mogła się dogadać z Jamesem. Jednak z upływem czasu zmienia ona swój stosunek do niego.