Pielęgniarka Prabha otrzymuje prezent od męża, z którym jest w separacji. Jej współlokatorka Anu szuka miejsca na seks z chłopakiem, wycieczka do nadmorskiego miasteczka daje im przestrzeń do realizacji swoich pragnień.
Historia o powrocie zrabowanych skarbów. 26 obiektów opuszcza Paryż, by po ponad stu latach znaleźć się w Królestwie Dahomeju – dzisiejszym Beninie. W szerszym ujęciu: to opowieść o kolonizacji oraz o tym, co buduje naszą tożsamość, także narodową.
Hamid przyłącza się do tajnej grupy namierzającej uciekających przywódców syryjskiego reżimu. Jego misja prowadzi go do Strasburga, gdzie ściga swojego dawnego oprawcę.
Nominowany do Oscara® reżyser Raoul Peck ("Nie jestem twoim murzynem") przybliża życie i twórczość jednego z pierwszych czarnoskórych niezależnych fotografów w Republice Południowej Afryki. Wczesne zdjęcia Ernesta Cole'a, wstrząsające w momencie publikacji, odsłaniały brutalność apartheidu i życie czarnej społeczności pod jego jarzmem. Po ucieczce z RPA w 1966 roku Cole osiedlił się w Stanach Zjednoczonych, gdzie intensywnie fotografował Nowy Jork i amerykańskie Południe. Był zafascynowany tym, jak kraj mógł być jednocześnie radykalnie inny, a zarazem niepokojąco podobny do kultury segregacji rasowej w jego ojczyźnie. W tym okresie opublikował swoje przełomowe dzieło - album fotograficzny "House of Bondage", który był potępieniem apartheidu. Choć książka została zakazana w RPA, ugruntowała pozycję Cole’a jako jednego z najwybitniejszych fotografów swoich czasów, gdy miał zaledwie 27 lat. Po jego śmierci w szwedzkim banku odnaleziono ponad 60 000 negatywów na kliszach 35 mm, które przez dekady uważano za zaginione. Wśród nich znajdowały się tysiące nieznanych dotąd zdjęć zrobionych przez Cole’a w USA. Pomimo trudnej sytuacji pod koniec życia fotograf nigdy nie stracił zapału to dokumentowania życia tych, których nie widać i których nikt nie obserwuje. Na podstawie odnalezionych zdjęć opublikowano album zdjęciowy zatytułowany "The True America". Opowiadając historię twórcy za pomocą jego własnych zapisków, wspomnień najbliższych oraz bezkompromisowych fotografii, film stanowi ponowne odkrycie dla nowego pokolenia kluczowego czarnego artysty.
Rok 2044, sztuczna inteligencja kontroluje ludzkość. Gabrielle postanawia poddać się zabiegowi eliminacji uczuć, co uruchamia podróż przez jej poprzednie wcielenia na przestrzeni ponad stu lat.
Trzydziestokilkuletni Samet wraca po feriach do zanurzonej w śniegu anatolijskiej wioski, aby pracować jako nauczyciel plastyki w lokalnej szkole, gdzie zamiast awansu, czeka go przykra niespodzianka.
Cesarzowa Elżbieta, skandalistka wiedeńskiego dworu, robi wszystko, by współtworzyć swój mit. U progu 40 urodzin, które według opinii publicznej są ostatecznym końcem jej młodości, Sisi za wszelką cenę chce zadbać o swój wizerunek.
Adam przyjeżdża na prestiżowe stypendium do Kairu. Gdy staje się świadkiem tajemniczego zabójstwa kolegi, zostaje wplątany w niebezpieczną intrygę. Zmuszony do współpracy, zgadza się przeniknąć do Bractwa Muzułmańskiego.
Richie Bravo (Michael Thomas), mimo że wciąż nosi się jak gwiazda rocka, najlepsze lata artystycznej kariery ma już za sobą. Podstarzałemu austriackiemu szansoniście pozostało jedynie odcinać kupony od dawnej popularności. Jednak na grupach emerytów, odwiedzających poza sezonem włoskie Rimini, gdzie rozgrywa się akcja filmu, jego tlenione blond włosy, błyszczący garnitur oraz głos wciąż robią spore wrażenie. Mężczyzna skrupulatnie to wykorzystuje. W trakcie wieczornych występów w hotelu prezentuje dawne muzyczne szlagiery. Sprzedaje pamiątki, w razie potrzeby wynajmie swoją willę, a dla najwierniejszych fanek będzie też świadczył inne usługi. Zwłaszcza że finansowe potrzeby Richiego wzrastają. Nie tylko z uwagi na chorobę ojca, ale i ze względu na to, że jedną z poznanych kobiet okazuje się porzucona przez niego przed laty córka. Próba odbudowania tej niełatwej relacji będzie dla bohatera szansą na nowy start.
Elisabeth to kobieta po przejściach. Obarczona opieką nad dwójką dzieci musi stanąć na nogi i znaleźć pracę. Zatrudnia się w rozgłośni radiowej, gdzie zostaje podwładną dziennikarki prowadzącej nocne audycje.
De Roller, Wysoki Komisarz Republiki, próbuje uspokoić nastroje Tahitańczyków po tym, jak zaczynają oni podejrzewać, że francuski rząd wznowił na terenie wyspy próby nuklearne.
Margaret ma 35 lat i właśnie skończyła kolejną gwałtowną kłótnię z matką. Margaret w przeszłości doświadczała przemocy i zadawała ją innym, co skończyło się wydaniem sądowego zakazu zbliżania się do matki przed czekającym ją procesem. W efekcie przez okres trzech miesięcy nie może zbliżać się do matki ani znajdować się w odległości mniejszej niż 100 metrów od domu rodzinnego. Jednak ta wymuszona separacja tylko nasila u niej pragnienie bycia bliżej swojej rodziny. Teraz Margaret każdego dnia powraca do tej niewidzialnej i nieprzekraczalnej linii granicznej.
Podczas dwudniowej przepustki w ręce Rahima trafia torba z kosztownościami – mężczyzna staje przed dylematem, czy przywłaszczyć zgubę, spłacić wierzyciela i zapewnić sobie wolność, czy też postąpić zgodnie ze swoim sumieniem i odnaleźć właściciela.