Piątka genialnych przyjaciół dokonuje przełomowych odkryć na przestrzeni lat. Rozwikływanie praw nauki prowadzi w końcu do wykrycia śmiertelnego zagrożenia.
Oddzielony od stada Mufasa błąka się sam w dziczy, a potem poznaje Takę, następcę tronu z innego lwiego rodu. Razem ruszają w pełną przygód podróż, a prawdziwą próbą dla łączącej ich więzi będzie walka z wrogiem.
Gdy twórca gier wypuszcza w świat potężnego wirusa komputerowego, dzieci dwójki tajnych agentów muszą połączyć siły, aby uratować rodziców i cały świat.
Po tym jak burmistrz idyllicznej wioski na wyspie odkrywa dziecko o tajemniczych mocach wyrzucone na brzeg, niegdyś spokojna społeczność pogrąża się w wojnie domowej, podzielona przekonaniem, że dziecko jest nowym zbawicielem.
Kiedy ziemscy bohaterowie zostają porwani przez najeźdźców z kosmosu, ich pociechy muszą połączyć siły i nauczyć się współpracować, by ocalić nie tylko swoich rodziców, ale i cały świat.
Niedoszły szef kuchni nawiązuje współpracę z detektywem wydziału zabójstw, by rozwikłać starożytną zagadkę i unieszkodliwić zabójców dysponujących nadprzyrodzoną mocą.
Los Angeles. Detektyw Erin przybywa na miejsce zbrodni, po czym dostaje tajemniczą przesyłkę. Podejrzewa, że ma to związek z wydarzeniami sprzed 20 lat, kiedy to pracowała pod przykrywką.
Dżakarta. Nauczyciel filozofii poddaje uczniów eksperymentowi, który polega na przetrwaniu nuklearnej zagłady. Pojawia się problem: bunkier przygotowano dla dziesięciu osób, a ich jest 20.
Po śmierci króla i zarazem ojca Śnieżki na tronie zasiada podstępna czarownica - Ravenna, która, nie mogąc znieść, iż pasierbica jest od niej piękniejsza, postanawia ją zabić.