Pisarz i rysownik komiksów Woody jest marzycielem, który pragnie, aby postać z komiksu, którą stworzył - Conorman, ożyła. Chciałby sam stać się tym bohaterem, jakiego wykreował, ma nawet już specjalny lateksowy kostium i tylko brakuje mu gadżetów a la agent 007, które z powodu swej zmyślności kosztowałyby fortunę. Akurat wtedy jego kolega z CIA, Harry Oslo zwraca się do niego z propozycją udziału w misji jako tajny agent. Woody leci do Istambułu z tajnymi dokumentami, które przekazuje tajnemu agentowi KGB. Poznaje też inną agentkę piękną Natalię i oczywiście zakochuje się w niej z miejsca. Jakiś czas potem dostaje kolejną misję - pomoc w ucieczce Natalii z Rosji. Woody godzi się na tą misję, ale pod warunkiem, że CIA zbuduje mu gadżety dla Condormana. Gdy to już następuje, Woody przemieniony w komiksowego herosa, szczęśliwy i uskrzydlony rusza by wyrwać Natalię z łap jej byłego szefa agenta Krokov`a. Film jest zabawną komedią sensacyjną z masą efektów pirotechnicznych, pościgów i humorystycznych gagów. Niezobowiązująca komedia akurat na niedzielną sjestę.
W świecie przyszłości króluje wszechwładna telewizja, która wyparła słowo pisane. Wojen już nie ma. Wentylem dla krwiożerczych instynktów stała się w pełni legalna międzynarodowa gra Wielkie Polowanie. Jej uczestnicy biorą udział w polowaniach na człowieka: w pięciu - jako myśliwi i w pięciu - jako tropiona zwierzyna. Myśliwy wie wszystko o swojej ofierze, wytypowanej przez komputer. Ofiara nie zna myśliwego, ale, zachowując cały czas czujność, może go odkryć i zabić.