Mała ciekawostka. Podczas studiów na uniwersytecie Princeton Wentworth Miller III, czyli serialowy Scoffield, uczęszczał na zajęcia z literatury klasycznej (tam studiuję się prawdziwych klasyków jak Demokryt z Abwehry czy Kon-Fuc-Jusz, a nie to co u nas: Orwell czy Goethe - pospolitość). I tu bomba: Went siedział koło mojego najlepszego kolegi (nazwiska nie podam - ustawa o ochronie danych osobowych zabrania i kolega też).
Nieźle, nie?
To nie wszystko: otóż uniwersytet Princeton jak każdy szanujący się uniwersytet z tzw. Ivy League (czyli ligi niezwykłych uniwerków amerakańskich) posiada wysoce rozwiniętą strukturę bractw studenckich. Oczywiście zarówno mój kolega jak i Went należeli do jednego z tych bractw. Nosiło ono nazwę Bravo-Charlie-Over. Czemu u nas nie ma takich bractw, byłoby fajnie! Chłopaki chodzili razem na piwo, panienki (tak, tak Went nie jest gejem na pewno!), na disco i do Zoo.
Najbardziej zszokowały mnie opowieści o praktykach stosowanych w tych bractwach. Nie jest tajemnicą, że tępi się kotów w najbardziej wymyślne sposoby, przez na przykład nakazanie trzymania pośladkami wiaderka pełnego wody. Ohyda, nie?
Ale do rzeczy: otóż tu się pojawia tata, czyli Wentworth Miller III. Okazało się, że on też uczęszczał do Princeton. zgadniecie do jakiego bractwa należał? Macie rację - oczywiście do tego samego co syn. Co więcej, ojciec był honorowym szefem bractwa i tytuł przysługiwał mu do śmierci. Ojciec miał specjalny rytuał dla studentów czwartego roku - jeśli ktoś chciał należeć do tego elitarnego bractwa do końca studiów musiał wspólnie wykąpać się z tatem Went'a. Szczęka mi opadła gdy kolega mi to powiedział...Brzmi trochę gejowo chociaż nie wiem co o tym sądzić, mam mętlik w głowie.
A więc niniejszym należy obalić wszelkie głupie plotki, że Went jest niby homo. TO NIEPRAWDA! Jeśli już ktoś jest, to jego tato, a te złośliwości biorą się z podobieństwa nazwisk Wentworth Miller II i III.