Wentworth Miller

Wentworth Earl Miller III

8,6
12 825 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Wentworth Miller

Mała ciekawostka. Podczas studiów na uniwersytecie Princeton Wentworth Miller III, czyli serialowy Scoffield, uczęszczał na zajęcia z literatury klasycznej (tam studiuję się prawdziwych klasyków jak Demokryt z Abwehry czy Kon-Fuc-Jusz, a nie to co u nas: Orwell czy Goethe - pospolitość). I tu bomba: Went siedział koło mojego najlepszego kolegi (nazwiska nie podam - ustawa o ochronie danych osobowych zabrania i kolega też).
Nieźle, nie?

To nie wszystko: otóż uniwersytet Princeton jak każdy szanujący się uniwersytet z tzw. Ivy League (czyli ligi niezwykłych uniwerków amerakańskich) posiada wysoce rozwiniętą strukturę bractw studenckich. Oczywiście zarówno mój kolega jak i Went należeli do jednego z tych bractw. Nosiło ono nazwę Bravo-Charlie-Over. Czemu u nas nie ma takich bractw, byłoby fajnie! Chłopaki chodzili razem na piwo, panienki (tak, tak Went nie jest gejem na pewno!), na disco i do Zoo.

Najbardziej zszokowały mnie opowieści o praktykach stosowanych w tych bractwach. Nie jest tajemnicą, że tępi się kotów w najbardziej wymyślne sposoby, przez na przykład nakazanie trzymania pośladkami wiaderka pełnego wody. Ohyda, nie?

Ale do rzeczy: otóż tu się pojawia tata, czyli Wentworth Miller III. Okazało się, że on też uczęszczał do Princeton. zgadniecie do jakiego bractwa należał? Macie rację - oczywiście do tego samego co syn. Co więcej, ojciec był honorowym szefem bractwa i tytuł przysługiwał mu do śmierci. Ojciec miał specjalny rytuał dla studentów czwartego roku - jeśli ktoś chciał należeć do tego elitarnego bractwa do końca studiów musiał wspólnie wykąpać się z tatem Went'a. Szczęka mi opadła gdy kolega mi to powiedział...Brzmi trochę gejowo chociaż nie wiem co o tym sądzić, mam mętlik w głowie.