06:05

Pettenpret

Inne

06:10

Pip en Posy

Inne

06:15

Hoi Duggee

Inne

06:25

Kiri & Lou

Inne

06:30

Lena's dieren

Inne

06:34

Pim & Pom

Inne

06:40

Masha's sprookjes

Inne

06:45

Pieter Konijn

Inne

06:55

Interstellar Ella

Inne

07:10

Olivia

Inne

07:20

Coop Troop

Inne

07:30

Mojo Fliptop

Inne

07:40

Het Sinterklaasjournaal

Inne

07:50

Biff & Chip

Inne

08:00

Olga da Polga

Inne

08:15

Kindertijd

Inne

08:20

Beestenbrigade battle

Inne

08:45

Zappsport The Battle

Inne

09:00

Kosmoo

Inne

09:25

Rachel en Elbert passen op

Inne

09:50

Zapp Kids Top 20

Inne

10:20

Brainstorm

Inne

10:40

Brainstorm

Inne

11:05

Het Sinterklaasjournaal

Inne

11:15

Het Sinterklaasjournaal

Inne

11:25

Het Sinterklaasjournaal

Inne

11:35

Het Sinterklaasjournaal

Inne

11:45

Het Sinterklaasjournaal

Inne

12:00

Intocht Sinterklaas 2025

Inne

13:20

Shaun het Schaap - de film

Inne

14:35

Super Surprise

Inne

15:00

Super Surprise

Inne

15:25

Zappbios: Juffrouw Pots

Inne

16:40

Zappsport Kantine

Inne

17:00

Party Crew

Inne

17:20

Enkeltje Verweggistan

Inne

17:45

Dierendokter in het wild

Inne

18:00

Het Sinterklaasjournaal

Inne

18:15

Speculasies

Inne

18:35

Klaas kan alles

Inne

19:00

NOS Jeugdjournaal

Inne

19:20

Zapp Recordbrekers

Inne

19:45

Super Surprise

Inne

20:08

Socutera

Inne

20:20

NOS Sport: WB Schaatsen Salt Lake City

Inne

21:45

NOS Sport: WB Schaatsen Salt Lake City

Inne

23:15

Stones Grrr Live!

Inne

01:45

Onderweg naar liefde

Inne

02:45

Onderweg naar liefde

Inne

03:45

Onderweg naar liefde

Inne

04:35

NOS Jeugdjournaal met gebarentaal

Inne

05:06

Tekst-TV

Inne

05:30

Nijntje en vriendjes

Inne

05:35

Buurman en Buurman

Inne

05:40

Raad eens hoeveel ik van je hou

Inne

05:55

Ziggy en de Zootram

Inne

Opis kanału

NPO 3 to ważny kanał publicznej telewizji w Holandii, skierowany głównie do młodszej widowni. Oferuje on nowoczesne produkcje i jest ściśle powiązany z platformami cyfrowymi, odpowiadając na potrzeby współczesnych widzów. Kanał ten stanowi istotny element holenderskiego krajobrazu medialnego.

Historia NPO 3
NPO 3, wcześniej znany jako Nederland 3, rozpoczął nadawanie 4 kwietnia 1988 roku. Pierwotnie planowano go jako projekt wspólny z belgijskim nadawcą VRT, mający na celu produkcję audycji kulturalnych dla Holandii i Flandrii, jednak ten plan nie został zrealizowany. W początkowej fazie działalności stacja skupiała się na programach informacyjnych, kulturalnych i sportowych, oferowanych przez nadawców takich jak VPRO, VARA, RVU i NPS, często prezentujących progresywne podejście.

Kanał ten był również wykorzystywany do emisji eksperymentalnych podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Calgary na początku 1988 roku, jeszcze przed oficjalnym startem. Ważnym krokiem było przejście na emisję wyłącznie w formacie panoramicznym 16 września 2007 roku, a już wcześniej niektóre audycje były dostępne w tym formacie. 4 lipca 2009 roku uruchomiono wersję HD stacji. W 2014 roku, w ramach szerszego rebrandingu, kanał zmienił nazwę na NPO 3, aby lepiej odzwierciedlić swoją rolę w nowoczesnej rodzinie publicznych stacji.

Profil programowy i ramówka
NPO 3 pozostaje holenderskim kanałem publicznym skierowanym przede wszystkim do młodszej widowni, obejmującej młodzież i młodych dorosłych. Jego profil programowy i ramówka są tworzone w ścisłej synergii z platformą online NPO Start oraz serwisem NPO3.nl, kładąc duży nacisk na formaty i treści zgodne z nawykami medialnymi nowego pokolenia widzów. Kluczową cechą jest synergia crossmediowa, polegająca na współpracy z internetowymi platformami i markami radiowymi kierowanymi do młodzieży, takimi jak NPO 3FM i FunX.

Selektywna oferta dla młodych widzów jest tworzona z myślą o specyficznych, silniej zaangażowanych grupach młodzieży, rozwijanych wokół lojalnych społeczności i tematów ważnych dla tej generacji. Od 2023 roku kanał stosuje politykę programową opartą o konkretne gatunki i strategie magazynowe, reagując na trendy rynkowe. Główne tematy obejmują różnorodność, z wyjątkowym naciskiem na reprezentację różnych grup społecznych, w tym kobiet, osób z doświadczeniem migracyjnym oraz osób z niepełnosprawnościami, aby każdy widz mógł znaleźć w ramówce coś dla siebie.