06:05

Pettenpret

Inne

06:10

Klumpies

Inne

06:15

Hoi Duggee

Inne

06:25

Lena's dieren

Inne

06:29

Pim & Pom

Inne

06:34

Rita & Krokodil

Inne

06:40

Pieter Konijn

Inne

06:50

Interstellar Ella

Inne

07:00

Olivia

Inne

07:15

Molmans

Inne

07:25

Mojo Fliptop

Inne

07:35

Casper & Emma

Inne

07:50

Waffel de wonderhond

Inne

08:00

Vilda

Inne

08:05

De cadeaufabriek

Inne

08:20

Kindertijd

Inne

08:30

Het landje van Tim

Inne

08:45

Zappsport Kantine

Inne

09:05

Zappbios: De piraten van hiernaast

Inne

10:30

De dikke data show

Inne

10:50

Zapp Recordbrekers

Inne

11:20

Party Crew

Inne

11:35

Op weg naar het Junior Eurovisie Songfestival 2025

Inne

12:05

Klaas kan alles

Inne

12:30

Dierendokter in het wild

Inne

12:45

Flying Hummelo

Inne

12:55

Motor Maniacs

Inne

13:05

De lerarenkamer

Inne

13:15

Klaas kan alles kort

Inne

13:30

Home Sweet Rome

Inne

13:55

Home Sweet Rome

Inne

14:20

Dance Academy

Inne

14:40

Dance Academy

Inne

15:05

Dance Academy

Inne

15:30

Zappbios: Vanaf morgen ben ik dapper

Inne

16:50

Klaas kan alles kort

Inne

17:05

Reis naar je roots

Inne

17:25

For The Win

Inne

17:40

Wilde buren alleen maar love

Inne

18:00

De proefkeuken

Inne

18:25

Mollenstreken - jubileum

Inne

18:40

Techbitch

Inne

19:00

NOS Jeugdjournaal

Inne

19:20

Dubbel Vakantie

Inne

19:45

3 op Reis

Inne

20:15

Top 2000 Quiz

Inne

21:20

Boerderij van Dorst

Inne

22:15

50 jaar hiphop in Nederland - Iemand moet het doen

Inne

22:55

Top 2000: The Untold Stories

Inne

23:35

Even tot hier

Inne

00:30

NOS Studio Sport Voetbal

Inne

01:35

NOS Studio Sport

Inne

02:25

NOS Studio Voetbal

Inne

03:25

NOS Jeugdjournaal met gebarentaal

Inne

05:26

Tekst-TV

Inne

05:30

Nijntje en vriendjes

Inne

05:35

Buurman en Buurman

Inne

05:40

Raad eens hoeveel ik van je hou

Inne

05:50

Clangers

Inne

Opis kanału

NPO 3 to ważny kanał publicznej telewizji w Holandii, skierowany głównie do młodszej widowni. Oferuje on nowoczesne produkcje i jest ściśle powiązany z platformami cyfrowymi, odpowiadając na potrzeby współczesnych widzów. Kanał ten stanowi istotny element holenderskiego krajobrazu medialnego.

Historia NPO 3
NPO 3, wcześniej znany jako Nederland 3, rozpoczął nadawanie 4 kwietnia 1988 roku. Pierwotnie planowano go jako projekt wspólny z belgijskim nadawcą VRT, mający na celu produkcję audycji kulturalnych dla Holandii i Flandrii, jednak ten plan nie został zrealizowany. W początkowej fazie działalności stacja skupiała się na programach informacyjnych, kulturalnych i sportowych, oferowanych przez nadawców takich jak VPRO, VARA, RVU i NPS, często prezentujących progresywne podejście.

Kanał ten był również wykorzystywany do emisji eksperymentalnych podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Calgary na początku 1988 roku, jeszcze przed oficjalnym startem. Ważnym krokiem było przejście na emisję wyłącznie w formacie panoramicznym 16 września 2007 roku, a już wcześniej niektóre audycje były dostępne w tym formacie. 4 lipca 2009 roku uruchomiono wersję HD stacji. W 2014 roku, w ramach szerszego rebrandingu, kanał zmienił nazwę na NPO 3, aby lepiej odzwierciedlić swoją rolę w nowoczesnej rodzinie publicznych stacji.

Profil programowy i ramówka
NPO 3 pozostaje holenderskim kanałem publicznym skierowanym przede wszystkim do młodszej widowni, obejmującej młodzież i młodych dorosłych. Jego profil programowy i ramówka są tworzone w ścisłej synergii z platformą online NPO Start oraz serwisem NPO3.nl, kładąc duży nacisk na formaty i treści zgodne z nawykami medialnymi nowego pokolenia widzów. Kluczową cechą jest synergia crossmediowa, polegająca na współpracy z internetowymi platformami i markami radiowymi kierowanymi do młodzieży, takimi jak NPO 3FM i FunX.

Selektywna oferta dla młodych widzów jest tworzona z myślą o specyficznych, silniej zaangażowanych grupach młodzieży, rozwijanych wokół lojalnych społeczności i tematów ważnych dla tej generacji. Od 2023 roku kanał stosuje politykę programową opartą o konkretne gatunki i strategie magazynowe, reagując na trendy rynkowe. Główne tematy obejmują różnorodność, z wyjątkowym naciskiem na reprezentację różnych grup społecznych, w tym kobiet, osób z doświadczeniem migracyjnym oraz osób z niepełnosprawnościami, aby każdy widz mógł znaleźć w ramówce coś dla siebie.