06:00

Timmy tijd

Inne

06:05

Buurman en Buurman

Inne

06:10

Clangers

Inne

06:20

Bumba bravo Babilu

Inne

06:30

Sesamstraat 10 voor...

Inne

06:40

Noddy, de detective

Inne

06:53

Sneeuwpret

Inne

06:55

Ezel Chiel

Inne

07:06

Zin in Zappelin

Inne

07:09

Zin in Zappelin

Inne

07:10

Geitje voor een karweitje

Inne

07:21

Zin in Zappelin

Inne

07:25

Kindertijd

Inne

07:33

Zin in Zappelin

Inne

07:35

Masha en de beer

Inne

07:43

Zin in Zappelin

Inne

07:45

Raad eens wat ik doe

Inne

08:02

Zin in Zappelin

Inne

08:05

Zin in Zappelin

Inne

08:10

Shaun het schaap

Inne

08:15

Boswachters gezocht

Inne

08:35

CupCakeCup

Inne

09:00

Zappbios: Abeltje

Inne

10:40

Pieter Konijn specials

Inne

11:00

Dino Daan & Lucy

Inne

11:15

Herrie op zolder

Inne

11:25

Zing met Zappelin

Inne

11:45

Pingu

Inne

11:50

Bing

Inne

12:00

Nijntje en vriendjes

Inne

12:05

Lena's dieren

Inne

12:10

Sesamstraat

Inne

12:25

Het Muizenhuis

Inne

12:35

Zin in Zappelin

Inne

12:55

Vos en Haas

Inne

13:05

Charlie en Lola

Inne

13:15

Lucas de spin

Inne

13:25

Shaun het schaap

Inne

13:30

Draak Dries

Inne

13:55

Zappbios: Het kleine spookje

Inne

15:20

Zappbios: Stargate - Een kerstverhaal

Inne

16:45

Klaas kan alles winterspecial

Inne

16:55

Lampje

Inne

17:35

De regels van Floor

Inne

17:45

De eerste keer

Inne

18:05

Poesjes

Inne

18:15

CupCakeCup

Inne

18:40

Het Klokhuis

Inne

19:00

NOS Jeugdjournaal

Inne

19:25

3FM Serious Request: Finale

Inne

20:05

Draadstaal Kerstspecial 2025

Inne

20:35

Boerderij van Dorst

Inne

21:30

Freddie: The Final Act

Inne

23:05

Openingsshow Top 2000

Inne

00:00

NPO Radio 2 Top 2000

Inne

05:30

NOS Jeugdjournaal met gebarentaal

Inne

05:51

Tekst-TV

Inne

05:54

Tekst-TV

Inne

Opis kanału

NPO 3 to ważny kanał publicznej telewizji w Holandii, skierowany głównie do młodszej widowni. Oferuje on nowoczesne produkcje i jest ściśle powiązany z platformami cyfrowymi, odpowiadając na potrzeby współczesnych widzów. Kanał ten stanowi istotny element holenderskiego krajobrazu medialnego.

Historia NPO 3
NPO 3, wcześniej znany jako Nederland 3, rozpoczął nadawanie 4 kwietnia 1988 roku. Pierwotnie planowano go jako projekt wspólny z belgijskim nadawcą VRT, mający na celu produkcję audycji kulturalnych dla Holandii i Flandrii, jednak ten plan nie został zrealizowany. W początkowej fazie działalności stacja skupiała się na programach informacyjnych, kulturalnych i sportowych, oferowanych przez nadawców takich jak VPRO, VARA, RVU i NPS, często prezentujących progresywne podejście.

Kanał ten był również wykorzystywany do emisji eksperymentalnych podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Calgary na początku 1988 roku, jeszcze przed oficjalnym startem. Ważnym krokiem było przejście na emisję wyłącznie w formacie panoramicznym 16 września 2007 roku, a już wcześniej niektóre audycje były dostępne w tym formacie. 4 lipca 2009 roku uruchomiono wersję HD stacji. W 2014 roku, w ramach szerszego rebrandingu, kanał zmienił nazwę na NPO 3, aby lepiej odzwierciedlić swoją rolę w nowoczesnej rodzinie publicznych stacji.

Profil programowy i ramówka
NPO 3 pozostaje holenderskim kanałem publicznym skierowanym przede wszystkim do młodszej widowni, obejmującej młodzież i młodych dorosłych. Jego profil programowy i ramówka są tworzone w ścisłej synergii z platformą online NPO Start oraz serwisem NPO3.nl, kładąc duży nacisk na formaty i treści zgodne z nawykami medialnymi nowego pokolenia widzów. Kluczową cechą jest synergia crossmediowa, polegająca na współpracy z internetowymi platformami i markami radiowymi kierowanymi do młodzieży, takimi jak NPO 3FM i FunX.

Selektywna oferta dla młodych widzów jest tworzona z myślą o specyficznych, silniej zaangażowanych grupach młodzieży, rozwijanych wokół lojalnych społeczności i tematów ważnych dla tej generacji. Od 2023 roku kanał stosuje politykę programową opartą o konkretne gatunki i strategie magazynowe, reagując na trendy rynkowe. Główne tematy obejmują różnorodność, z wyjątkowym naciskiem na reprezentację różnych grup społecznych, w tym kobiet, osób z doświadczeniem migracyjnym oraz osób z niepełnosprawnościami, aby każdy widz mógł znaleźć w ramówce coś dla siebie.