PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=608613}
7,6 3 965
ocen
7,6 10 1 3965
Left 4 Dead
powrót do forum gry Left 4 Dead

Arcydzieło.

ocenił(a) grę na 9

Bezapelacyjnie najlepszy tryb co-op jaki widziałem i niezapomniany klimat...gra cały czas żyje i ma
się dobrze,wbijajcie na te serwery(poziom trudności tylko expert):
http://www.google.pl/#sclient=psy&hl=pl&q=r0r+coop&aq=f&aqi=&amp ;aql=&oq=&gs_rfai=&pbx=1&fp=
1&cad=b
mój nick to Tank[pl] ;)

ocenił(a) grę na 10
Detoksynator

Zagraj w versus z dobrymi graczami, dopiero wtedy przekonasz się czym jest ta gra. Coop na ekspercie, nawet modyfikowanym jest i tak prościutki z OGARNIĘTYMI ludźmi;) Bicie botków nie jest wyzwaniem i może się znudzić, natomiast w versus gram od 1,5 roku i nadal nie mogę sie oderwać. Ale zgadzam się, gra to arcydzieło, choćby ze względu na czas jaki przy niej spędziłem.

ocenił(a) grę na 9
witcher78

Już dawno temu przekonałem się czym jest ta gra,wycisnąłem z niej prawie wszystkie achievementy i versusa znam doskonale.Ten tryb także polega na kooperacji.Lubię versusa,ale kampania w ekspercie też cały czas sprawia frajde,tym bardziej,że cały czas ukazują się nowe mapy (l4d maps).

ocenił(a) grę na 9
witcher78

mógłbyś bardziej rozwinąć Versus? Bo szukam i dalej nie wiem co to jest ;P

ocenił(a) grę na 10
Mij