Avengers

The Avengers
2012
7,5 348 tys. ocen
7,5 10 1 347918
6,8 61 krytyków
Avengers
powrót do forum filmu Avengers

Czytam wasze wypowiedzi na forum i większość z was pisze, że scena po napisach
zwiastuje coś naprawdę epickiego. Gdyż nie jestem obeznana w komiksach (oglądałam
tylko filmy na ich podstawie) to chciałabym wiedzieć kim on był i dlaczego druga część ma
być epicka?

ocenił(a) film na 10
Merkura

to był thanos

ocenił(a) film na 10
malutki27gp

Dziękuje. A dlaczego on zwiastuje "coś naprawdę epickiego"?

ocenił(a) film na 10
Merkura

nie znam się za bardzo ale chyba jest dość silny. Ponoć raz rozwalił pół wszechświata.

malutki27gp

Nie pół, tylko cały.

ocenił(a) film na 10
Peeves

a może i cały

ocenił(a) film na 10
Peeves

wiesz może jak i kto go wtedy pokonał

malutki27gp

Za pomocą Heart of the Universe. Nikt go nie pokonał, cofnął to, co zrobił, i przywrócił wszechświat. ;)

ocenił(a) film na 10
Peeves

tak po prostu wszystko cofnął? nagle zmienił zdanie??

malutki27gp

Tak. Zniszczył go, bo chciał się popisać przed abstraktem, Śmiercią, w której się zakochał. Uważał, że w ten sposób dowiedzie swej potęgi. Ale stwierdził potem, że to nie było dobre rozwiązanie i postanowił cofnąć czyn.

ocenił(a) film na 8
Peeves

Przez takie motywy, nieskończoną ilość uniwersów, umierających i odradzających się cyklicznie bohaterów nigdy nie porwę się na czytanie kimksów, mimo że filmy ogromnie lubię. :)

ocenił(a) film na 10
malutki27gp

A to spoko. Jeśli tak to zapowiada się ciekawy film.

ocenił(a) film na 7
Merkura

I tak wiemy kto wygra,kim on by nie był :P

ocenił(a) film na 10
aronn

No niby tak, ale potężniejszy przeciwnik to większa rozwałka. :)

ocenił(a) film na 5
Merkura

I większa ilość niedorzeczności i taniej rozrywki.

ocenił(a) film na 10
kuba_11117

Jeśli dla Ciebie w filmie o superbohaterach wszystko musi być realistyczne to może nie jest to kino dla Ciebie. Trochę wyobraźni. :)

Merkura