Blackberry nie interesowało nikogo w Polsce, a już szczególnie w segmencie innym niż biznesowy.
i tutaj sie mylisz opcja push email w latach 2005-2013 była uzywana prz wiekszosc korporacji i ten system był porzadany jak teraz telefon Iphone .natomiast gdzies popełniono bład
Tak, korporacje kupowały BB dla internetu i poczty. Niestety uszczęśliwieni nimi pracownicy nie znosili BB. Jak tylko byla okazja - czyli kiedy pojawiła się alternatywa wszyscy uciekli. Bład polegał na tym, ze to był niewygodny, źle zaprojektowany software.
No nieee... Sam miałem kilka BB i moi znajomi również. Poza tym, w filmie wyraźnie jest mowa, że BB kontrolowało 45% rynku - to jest nic? Proponuję wczytać się w historię firmy - to były świetne telefony, niestety, przespali pewien czas i nie podołali, a szkoda.
Kontrolowali rynek korporacyjny w kilku krajach. Mieli też komunikator popularny w UK czy w Indonezji. Kiedy jednak pojawił się iOS, a po chwili jego pokraczna kopia tzn. android, to BB natychmiast poszło do piachu. Dlaczego? Bo ludzie nienawidzili swoje firmowe BB. Niewygodny software, słabe podzespoły. Pierwsze dotykowe BB to był żart. Kiedy weszli z BB10 był już 2013 - rynek podzielony. Dodatkowo sama obsługa interfejsu BB10 była niezrozumiała dla klientów. Nie było też podstawowych aplikacji.