PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=10029804}
6,7 2,9 tys. ocen
6,7 10 1 2894
6,9 24 krytyków
BlackBerry
powrót do forum filmu BlackBerry
ocenił(a) film na 6
nnn_nnn

Blackberry nie interesowało nikogo w Polsce, a już szczególnie w segmencie innym niż biznesowy.

osky_b

Nawet w krajach, gdzie byli popularni wśród młodzieży miłość zniknęła w ciągu jednego sezonu.

nnn_nnn

i tutaj sie mylisz opcja push email w latach 2005-2013 była uzywana prz wiekszosc korporacji i ten system był porzadany jak teraz telefon Iphone .natomiast gdzies popełniono bład

bartuzi1104

Tak, korporacje kupowały BB dla internetu i poczty. Niestety uszczęśliwieni nimi pracownicy nie znosili BB. Jak tylko byla okazja - czyli kiedy pojawiła się alternatywa wszyscy uciekli. Bład polegał na tym, ze to był niewygodny, źle zaprojektowany software.

ocenił(a) film na 6
nnn_nnn

No nieee... Sam miałem kilka BB i moi znajomi również. Poza tym, w filmie wyraźnie jest mowa, że BB kontrolowało 45% rynku - to jest nic? Proponuję wczytać się w historię firmy - to były świetne telefony, niestety, przespali pewien czas i nie podołali, a szkoda.

skynet1234

Kontrolowali rynek korporacyjny w kilku krajach. Mieli też komunikator popularny w UK czy w Indonezji. Kiedy jednak pojawił się iOS, a po chwili jego pokraczna kopia tzn. android, to BB natychmiast poszło do piachu. Dlaczego? Bo ludzie nienawidzili swoje firmowe BB. Niewygodny software, słabe podzespoły. Pierwsze dotykowe BB to był żart. Kiedy weszli z BB10 był już 2013 - rynek podzielony. Dodatkowo sama obsługa interfejsu BB10 była niezrozumiała dla klientów. Nie było też podstawowych aplikacji.