Ktoś już pytał na forum, ja też weszłam, szukając odpowiedzi, ale nie ma.
Pytanie do ludzi grających w tenisa, czy w ostatniej scenie Art uderzając za linią siatki, ba, wpadając na nią i na przeciwnika, zdobył punkt? Powiedziałabym, że to faul, ale nie znam zasad tenisa.
Wiem, że to nie ma żadnego znaczenia, ale i tak chciałabym wiedzieć. :D
Zawodnik nie ma prawa dotknąć siatki podczas trwania wymiany, było ostatnio głośno, jak Hurkacz kłócił się o to, że nie dotknął siatki podczas tie-break'a. (ps. taka wymiana jak na końcu filmu skończyłaby się lobem/dropszotem po 2 uderzeniu przy siatce, ale to nic wielkiego, bo ten film nie ma ani grama powiązania z prawdziwym tenisem). x.com/TennisTV/status/1772784378717823397