Odtwórz Dinozaury 3D. Giganty Patagonii Zwiastun nr 1 1:27

2007 39 min.
oceny
51
chce zobaczyć

Ten film nie ma jeszcze zarysu fabuły.
W pogoni za T-Reksem
Oferta wydaje się prosta – opuszczamy mury przybytków edukacji i biegniemy do kina. ... czytaj więcej
$data.name
Jarosław Leszcz
Dinozaury 3D. Giganty Patagonii
Dinozaury 3D. Giganty Patagonii (2007) Zwiastun nr 1 1:27
Bazujący na najnowszych odkryciach nauki film przenosi widzów w czasy, kiedy żyły najpotężniejsze okazy ewolucji – dinozaury. Szybka akcja filmu, niespotykane współcześnie pejzaże, w połączeniu z trójwymiarową technologią IMAX pozwalają niemal poczuć na szyi oddech gigantów Patagonii. "Dinozaury 3D. Giganty Patagonii" to niezwykłe trójwymiarowe widowisko, które zabiera widza do świata sprzed kataklizmów jak moment nadejścia komety, która doprowadziła do wyginięcia dinozaurów. Dinozaury fascynują do tego stopnia, że wielu chciałoby aby wciąż żyły. Najnowszy film w Orange IMAX pt.: "Dinozaury 3D. Giganty Patagonii" pozwala zbliżyć się do tych niesamowitych stworzeń bez narażania życia. Podążając śladami prof. Rudolfa Coria – światowej sławy paleontologa z Argentyny - zobaczymy najważniejsze odkrycia jakich dokonał w Patagonii oraz przeniesiemy się w czasie aby zobaczyć narodziny tych fascynujących gigantów. To właśnie wykopaliska w Patagonii pokazały światu największe stworzenie, które kiedykolwiek stąpało po Ziemi – olbrzymiego roślinożercę – Argentynozaura, a także jego przeciwników – m.in. Gigantozaura, dwunożnego drapieżnika, który śmiało mógł konkurować ze słynnym Tyranozaurem. Nasza planeta wciąż mogłaby być zdominowana przez dinozaury – gdyby nie seria kataklizmów jak np. ... kometa w przestrzeni kosmicznej. Jak zawsze fascynująca i piękna. Jednak ta zjawiła się w czasach, kiedy nikt nie potrafił docenić jej piękna. Dinozaury panują na Ziemi od 180 milionów lat. Ta kometa wyznaczyła koniec ich ery. 2009-11-16 11:55:08.0 PT1M27S https://fwcdn.pl/webv/82/88/18288/snap1.18288.4.jpg https://fwcdn.pl/video/f/181/386881/documentaire_3d___dinosaurs___giants_of_patagonia___trailer_vo.vp9.480p.webm

Bazujący na najnowszych odkryciach nauki film przenosi widzów w czasy, kiedy żyły najpotężniejsze okazy ewolucji – dinozaury. Szybka akcja filmu, niespotykane współcześnie pejzaże, w połączeniu z trójwymiarową technologią IMAX pozwalają niemal poczuć na szyi oddech gigantów Patagonii. "Dinozaury 3D. Giganty Patagonii" to niezwykłeBazujący na najnowszych odkryciach nauki film przenosi widzów w czasy, kiedy żyły najpotężniejsze okazy ewolucji – dinozaury. Szybka akcja filmu, niespotykane współcześnie pejzaże, w połączeniu z trójwymiarową technologią IMAX pozwalają niemal poczuć na szyi oddech gigantów Patagonii. "Dinozaury 3D. Giganty Patagonii" to niezwykłe trójwymiarowe widowisko, które zabiera widza do świata sprzed kataklizmów jak moment nadejścia komety, która doprowadziła do wyginięcia dinozaurów. Dinozaury fascynują do tego stopnia, że wielu chciałoby aby wciąż żyły. Najnowszy film w Orange IMAX pt.: "Dinozaury 3D. Giganty Patagonii" pozwala zbliżyć się do tych niesamowitych stworzeń bez narażania życia. Podążając śladami prof. Rudolfa Coria – światowej sławy paleontologa z Argentyny - zobaczymy najważniejsze odkrycia jakich dokonał w Patagonii oraz przeniesiemy się w czasie aby zobaczyć narodziny tych fascynujących gigantów. To właśnie wykopaliska w Patagonii pokazały światu największe stworzenie, które kiedykolwiek stąpało po Ziemi – olbrzymiego roślinożercę – Argentynozaura, a także jego przeciwników – m.in. Gigantozaura, dwunożnego drapieżnika, który śmiało mógł konkurować ze słynnym Tyranozaurem. Nasza planeta wciąż mogłaby być zdominowana przez dinozaury – gdyby nie seria kataklizmów jak np. ... kometa w przestrzeni kosmicznej. Jak zawsze fascynująca i piękna. Jednak ta zjawiła się w czasach, kiedy nikt nie potrafił docenić jej piękna. Dinozaury panują na Ziemi od 180 milionów lat. Ta kometa wyznaczyła koniec ich ery.

data produkcji
2007
Dinosaurs: Giants of Patagonia
Dinozaury. Olbrzymy z Patagonii Polska
Dinozaury 3D. Giganty Patagonii Polska
Dinosaurs of Patagonia 3D
Zdjęcia do filmu kręcono w Patagonii (Argentyna).
  • Wybaczcie spam ale chciałbym ludzi zaprosić na jedyny w Polsce, fanpage na Facebooku poświęcony serii Jurassic park -> https://www.facebook.com/jurassicparkpol ska. Wrzucamy newsy, grafiki, fanarty, concept arty, muzykę i wiele innych rzeczy związanych z serią zatem jeśli jesteś fanem JP i dinozaurów ... więcej

• Ten film leci w DINOPARKU w Szklarskiej porębie w kinie 5D

• Coś widzę że film niezbyt się spisał. Jak byłam tu w dniu premiery to był oceniony na 8 a teraz niecałe 5 :( Wprawdzie ja filmu nie widziałam, ale chciałam go zobaczyć. Czemu ocena się tak obniżyła? Za mało efektów 3D? Nudna historyjka? Czy ogólnie klapa? A może po prostu wszyscy zaczęli go oceniać na 1 bo im się ... więcej

• Krótki film, ogląda się z zaciekawieniem zwłaszcza jeśli kogoś interesujĄ DINOZAURY, wg. mnie jeden z lepszych jakie obecnie można zobaczyć w 3D

• fajny film

kruzynscy ocenił(a) film na 9

nie w każdym filmie musi być strzelanina albo zżeranie żywcem ludzi... Ciekawie opowiedziany film, z dobrymi efektami, film, na którym nie będzie nudzić się nikt z rodziny.