jak dla mnie to 100 procent pierwsza ale za to czwarta ma być taka jak pierwsza taki sam klimat i więcej hanibali krwiożerczych
Corey666 masz plusa za ripostę.
A która lepsza? Powiem jak obejrzę czwórkę, która pewnie i tak nie ma wiele wspólnego z "najlepszą".
@UP. Obok takiego zdania trudno przejść obojętnie, poziom na forum głupoty przekracza granicę. A co do tematu to jak na razie obejrzałem 2 części. Drugą i czwartą, nawet nie z nudów, po prostu chciałem obejrzeć ponieważ słyszałem że jako horror ten film wypada dobrze, niestety 4 część to parodia, drugą natomiast można przełknąć po paru piwkach, czas na 1, podobno najlepszą, ale od części trzeciej trzymam się z dala, szkoda czasu.
Ok, jestem po 4 częściach. Przyznam, że obejrzałam na zasadzie: "bo widziałam wcześniejszą". Zdecydowanie najlepszą jest część pierwsza. Nic wyszukanego, ale przynajmniej widać, że starali się zrobić slasher na poziomie, co w następnych częściach umyka. Ma fajny początek, trochę akcji i nie popada w przesadę jak czwórka.
Dwójka kompletnie mi nie podeszła. I szczerze nie rozumiem jak można uważać, że trzyma poziom poprzedniczki. Niby nadal ma to co w pierwszej części, ale w dużo słabszej wersji. Kompletnie mi nie podeszła.
Trójka i czwórka to trochę inna bajka. W trójce podobał mi się pomysł z więźniami. I jakby na tym poprzestali to byłoby ok. Wątek z forsą oraz dziewczyna (jak ona tam przetrwała?) zupełnie zbędny. Przynajmniej można było zawiesić oko na 2 panach policjantach i więźniu. Tak czy inaczej podobało mi się (o ile tak można to określić) bardziej niż 2.
To momentu, aż nie obejrzałam 4 byłam przekonana, że to 2 jest najgorszą częścią. Zmieniam zdanie. Czwórka to w zasadzie to samo co trójka tylko w wersji z paniami. Liczyłam, ze więcej będzie działo się na otwartej przestrzeni, a tymczasem zimowe otoczenie nie miało większego znaczenia. Ponad połowa nudy, potem obrzydliwe sceny i wszystko. Zdecydowanie najgorsza część.
Całość od najlepszej do najfatalniejszej oceniam tak:
1. Wrong Turn
2. Wrong Turn 3: Left for Dead
3. Wrong Turn 2: Dead End
4. Wrong Turn 4: Bloody Beginnings
1) Wrong Turn (7/10)
-
-
-
-
-
2) Wrong Turn 2: Dead End (4/10)
-
-
-
3) Wrong Turn 4: Bloody Beginnings (2/10)
4) Wrong Turn 3: Left for Dead (1/10)
Tak to wygląda według mnie, jedynka nie była kamieniem milowym w świecie grozy filmowej, aczkolwiek była całkiem sympatyczna, z dobrą obsadą, klimatem, dość dobrymi efektami i cieszącymi oko krajobrazami.
Druga część nie miała praktycznie nic wspólnego z jedynką i była tysiąc klas gorsza pod każdym względem. Jedyne co miała do zaoferowania to gore.
Część trzecia to straszny gniot, 0 aktorstwa, klimatu, efektów, totalne NIC.
Czwórka trochę lepsza od części trzeciej, ale to ta sama bajka.