Tytuł filmu pochodzi z fragmentu wywiadu z byłym dyrektorem generalnym Google z 2010 roku. Wyjaśnił on wtedy, na czym polega kodeks postępowania Google. Ten film to rozmowa o prywatności i kontroli danych. Bada, co Google i Facebook robią z danymi. Są one nie tylko przetwarzane i sprzedawane, ale także wykorzystywane do formowania opinii
The Creepy Line bada wpływ, jaki Google i Facebook mają na opinię publiczną, oraz władzę, jaką mają te firmy. Nie jest ona regulowana ani kontrolowana przez krajowe ustawodawstwo. Manipulowanie i przekształcanie społeczeństw poprzez media społecznościowe oraz wyszukiwarki internetowe, aby stały się zwolennikami...
To jest trochę taka smutna i przerażająca perspektywa.
Dowiadujesz się, że jesteś baranem, kapustą... na ich plantacji. Dowiadujesz się takiej strasznej rzeczy o podstawowej wartości jaką masz - wolność, prywatność - dowiadujesz się, że jej nie masz.
Dowiadujesz się w jaki sposób, w którym momencie, jakimi sposobami...