PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=714149}

Han Solo: Gwiezdne wojny - historie

Solo: A Star Wars Story
6,7 78 041
ocen
6,7 10 1 78041
6,1 36
ocen krytyków
Han Solo: Gwiezdne wojny historie
powrót do forum filmu Han Solo: Gwiezdne wojny - historie

Witam wszystkich! Jestem świeżo po seansie i niestety jestem bardzo rozczarowany nową odsłoną przygód osadzonych w uniwersum "Gwiezdnych Wojen". Jestem "krytykiem amatorem", jednak pozwolę sobie opisać po krótce opinię na temat tego "dzieła". Jeżeli chodzi o grę aktorów to była ona poprawna. Ogólnie nikt się nie wyróżnił, jednak aktorzy moim zdaniem zagrali bez polotu. Nic specjalnego, ot kolejny film do przerobienia. Muzyka nie mająca zbyt wiele wspólnego z motywami SW oprócz sceny ucieczki bohaterów z Kessel?. Efekty specjalne jak to efekty, może być. Dodam iż byłem na seansie 3d. Niestety nic nadzwyczajnego (moim zdaniem klasyczne 2D zdecydowanie wystarczy). Przechodząc do scenariusza\fabuły to tutaj niestety ale w tym aspekcie ten film to katastrofa. Z tego filmu nic nie wynika. Jeśli ktoś się nie wybrał to nic nie traci, ponieważ ten film nie ma praktycznie żadnej treści... O Hanie Solo dowiadujemy się tylko tego, że wygrał Sokoła Millenium w karty, co już wiedzieliśmy wcześniej... Nie wiemy nic na temat tego jak stał się świetnym pilotem. A historia jego pożal się Boże przydomka Solo... Śmiech na sali. Wątki wszystkich postaci nierozwinięte. Nie znamy historii Qi'ry, a z tego można było stworzyć arcyciekawy wątek, nie wspominając o końcówce, w której pojawia się "stary znajomy". Pojawił się, zniknął i tyle. Dalej nic nie wiadomo...