Hitch: Najlepszy doradca przeciętnego faceta/film/Hitch%3A+Najlepszy+doradca+przeci%C4%99tnego+faceta-2005-1180922005
pressbook
O filmie
Chociaż Will Smith jest jedną z najpopularniejszych w Hollywood gwiazd i już dawno udowodnił swój talent komediowy w serialu TV “The Fresh Prince of Bel Air”, nigdy wcześniej nie wystąpił w komedii romantycznej. “Od lat szukaliśmy odpowiedniego projektu komedii romantycznej dla Willa,” przyznaje James Lassiter, producent Hitch oraz partner Smitha w firmie produkcyjnej Overbrook Entertainment. “To nie takie łatwe jak się wydaje. Nie produkuje się ostatnio wielu komedii, a tylko kilka jest naprawdę dobrych.” Ostatecznie, Lassiter i Teddy Zee z Overbrook trafili na scenariusz komedii romantycznej autorstwa Kevina Bischa, który wydawał się pasować do talentu komediowego Smitha. Historia opowiadała o “lekarzu serc”, wyluzowanym, pewnym siebie facecie, który za odpowiednią opłatą pomaga nieśmiałym mężczyznom zdobyć kobiety ich marzeń. “To idealna miejska legenda”, mówi Lassiter, “opowiadająca o facecie tak charyzmatycznym i pewnym swoich talentów towarzyskich, że jest w stanie uczyć innych, jak poderwać kobietę.” “Wg filozofii Hitcha,” kontynuuje, “wystarczą trzy randki, aby uwieść wymarzoną dziewczynę.” Zee wyczuł także, że właśnie ta historia ma odpowiedni potencjał. “Jest w niej atmosfera Nowego Jorku,” mówi Zee. “I do tego została opowiedziana z męskiego punktu widzenia, co rzadko zdarza się w przypadku komedii romantycznych.” Czytając scenariusz, już od pierwszej strony, Smith wiedział, że chce zagrać Hitcha. “Jest jak alchemik,” mówi aktor. “Bierze coś i plastycznie zamienia w to, czym powinno być. Wszystkim, czego potrzebuje jest miłość. Kiedy po raz pierwszy spotyka się z tymi wszystkimi nieśmiałymi facetami, pyta ich czy naprawdę są zakochani w kobietach, które usiłują zdobyć. Bez miłości, Hitch nie będzie w stanie im pomóc.” Jak na ironię, chociaż Hitch ma szczęście do kobiet, od dawna nie jest w szczęśliwym związku. Ciągle bowiem ma w sercu ranę, jaką nosi od czasów szkolnych i za wszelką cenę nie chce się ponownie otworzyć na miłość. Ten sentymentalny aspekt filmu zrobił wrażenie na Willu. “Każdy facet pamięta ze szkoły jakąś dziewczynę, w której był zakochany, a która złamała mu serce,” mówi Smith. “Tym, co czyni Hitcha tak wyjątkowym jest fakt, że za cel życia postawił sobie sprawianie, aby innych mężczyzn nie spotkał podobny do niego los.” Jeśli chodzi o reżyserię, oczywistym dla producentów wyborem był Andy Tennant, który wcześniej udowodnił swój talent związany z romantycznymi komediami w takich przebojach jak Sweet Home Alabama czy Ever After. “Andy ma we krwi ten gatunek,” mówi Zee, który wcześniej pracował z Tennantem w filmie Fools Rush In. “Jest nie tylko zabawny, ale także wnosi do realizowanych przez siebie komedii odświeżający pierwiastek ludzki.” Filmy Tennanta pokazują jego stosunek do romantyzmu. “Miłość to cudowny problem, którego nie jesteśmy w stanie rozwiązać,” mówi. “To wspaniała karuzela emocji, która bezustannie mnie fascynuje.” Podczas, gdy Hitch okazuje się wyjątkowo skuteczny pomagając innym mężczyznom w znalezieniu prawdziwej miłości, jego wyluzowane, od lat praktykowane podejście wydaje się nie działać w stosunku do Sary Melas (Eva Mendes), pięknej reporterki pracującej dla plotkarskiej nowojorskiej gazety, która bardzo go intryguje. “Po raz pierwszy w życiu,” mówi Lassiter, “Hitch spotyka kogoś, kto także ma wszystko skalkulowane na temat miłości. Bardzo go to fascynuje.” “Wygląda na to, że spiskuje przeciw niemu cały wszechświat,” śmieje się Smith, “zmuszając go, aby pokazał Sarze kim naprawdę jest, a nie kogo – jak mu się wydaje – kobieta chce w nim zobaczyć.” Mendes, która udowodniła już swój talent zarówno w komedii jak i dramacie – Wyścig z czasem (Out of Time), Stuck on You, oraz Za szybcy, za wściekli (2 Fast 2 Furious), została obsadzona w tej roli, jak mówi producent wykonawczy Wink Mordaunt, “ponieważ jest niefrasobliwa, a zarazem twardo stoi na ziemi. Ma dokładnie taki temperament, jaki powinna mieć Sara. Kiedy Hitch umawia się z nią na randki, które zupełnie się nie udają, Sara nie irytuje się. Po prostu się tym bawi. To dokładnie koresponduje z osobowością Evy.” “Jest wspaniałą aktorką,” dodaje Smith. “Jest piękna i zabawna — i bardzo kobieca. Aby dotrzymać jej kroku, musiałem angażować w grę cała swoją energię.” Możliwość pracy ze Smithem była dużą atrakcją dla Mendes, której uwagę zwrócił także charakter Sary. “Podobnie jak Hitch, zakochałam się w Sarze, kobiecie, która myśli, że jeśli będzie sama bronić się przed romantycznością odniesie sukces zawodowy,” mówi Mendes. “W środku jest jednak beznadziejną romantyczką.” Innym aktorem, który wyzwalał w Smith’ie nowe pokłady energii był Kevin James, debiutujący na dużym ekranie w roli Alberta Brennamana, nowego klienta Hitcha, który bardzo potrzebuje pomocy doradcy ds. randek”. Rola zaoferowała gwieździe przebojowego serialu “The King of Queens” możliwość przeniesienia swojego talentu komediowego na duży ekran. Albert, grana przez Jamesa postać w komedii Hitch, reprezentuje “Ten najbardziej niepewny aspekt każdego z nas,” mówi Smith. “Nie nosi odpowiednich ubrań, nie mówi odpowiednich rzeczy. Jest niezdarny i ma lekką nadwagę.” Albert jest jednak beznadziejnie zakochany w Allegrze Cole, pięknej damie z towarzystwa, która zna go tylko jako jednego ze swoich księgowych. “Każdy facet wie coś o dylematach Alberta,” mówi producent Zee. “Ma marzenia, pragnie, aby w jego życiu wydarzyło się coś specjalnego i tym czymś właśnie jest Allegra.” W postać Allegry wcieliła się Amber Valletta, supermodelka, która zagrała już wcześniej w filmach Co kryje prawda (What Lies Beneath) i Family Man. “Bardzo ważne było to, aby Allegra była wrażliwa i sympatyczna. Dlatego, kiedy Albert się w niej zakochuje, widzowie robią to razem z nim,” mówi Zee. “Amber jest jedną z tych aktorek, które nie tylko są naturalnie piękne, ale mają w sobie spore pokłady człowieczeństwa, co czyni je dostępnymi.” Valletta podeszła do postaci Allegry jako kobiety, która zawsze znajduje się w świetle reflektorów, zawsze jest w centrum uwagi tłumów i prasy. “Ale Allegra jednocześnie walczy o to, aby móc przemówić głosem kobiety, a nie tylko poprzez swój dostępny dla wszystkich wizerunek,” mówi aktorka. “Albert nie jest rodzajem faceta, z którymi się umawia i których może zobaczyć w swoim otoczeniu, dlatego bardzo ją intryguje.” I właśnie z tego powodu Hitch nalega, aby Albert ściśle przestrzegał jego zasad dotyczących pierwszej randki z Allegrą. “Grana przeze mnie postać jest jak szczeniak,” mówi James. “Albert pewnie wariowałby z radości, gdyby nie posłuchał Hitcha i na pierwszej randce z kobietą swojego życia nie był zrelaksowany i wyluzowany.” Rady Hitcha działają jak zaklęcie. I dlatego Hitch to Hitch.
Aktorzy
WILL SMITH wciela się w postać Alexa “Hitch” Hitchensa, odnoszącego sukcesy nowojorskiego lekarza d/s randek, który doradza swoim klientom w sprawach związanych z trzema pierwszymi randkami, po to aby mogli zdobyć kobiety swoich marzeń. Od czasów rozpoczęcia kariery na początku lat 80-tych, Smith nagrał multiplatynowe albumy, zagrał w przebojowej komediowej serii telewizyjnej, został nominowany do nagrody Akademii® oraz ostatnio zajął się produkcją filmową. Smith, wspólnie z żoną Jadą Pinkett Smith produkuje serial komediowy dla UPN “All of Us”. Ostatnio aktor wystąpił w thrillerze science fiction Ja robot (I, Robot) oraz użyczył głosu jednemu z bohaterów animowanego przeboju Rybki z ferajny (Shark Tale). Dorobek Smitha obejmuje także takie filmy jak Bad Boys II , Faceci w czerni II (Men in Black™ II), Ali (nominacja do nagrody Akademii®), The Legend of Bagger Vance, w reżyserii Roberta Redforda, Bardzo Dziki Zachód (Wild, Wild West), Faceci w czerni (nagroda Grammy dla Smitha za wykonanie tytułowej piosenki), Wróg publiczny (Enemy of the State), Dzień Niepodległości (Independence Day), Six Degrees of Separation, Made in America, oraz Where the Day Takes You. Za swoje osiągnięcia na dużym ekranie, aktor został uhonorowany nagrodą NATO/ShoWest "Gwiazda Jutra" (1995) oraz “Gwiazda Roku” (2002). Smith nagrał swoją pierwszą płytę z muzyką rap z przyjacielem Jeffem Townesem. Jest zdobywcą dwóch nagród Grammy, trzech American Music. Pierwszy album solowy Smitha - Big Willie Style, sprzedałs się w 8 milionach egzemplarzy. Jego płyta Willennium zdobyła podwójną platynę. Karierę aktorską, Smith zaczynał na małym ekranie w serialu telewizyjnym "The Fresh Prince of Bel Air" stworzonym przez Quincy Jonesa. Za rolę w tym serialu, Smith otrzymał dwie nominacje do Złotego Globu. Smith wspólnie z Jamesem Lassiterem prowadzi firmę produkcyjną Overbrook Entertainment. EVA MENDES gra Sarę Melas, piękną i ambitną dziennikarkę kolumny towarzyskiej w piśmie The New York Standard. Pierwszą główną rolą Mendes była rola u boku zdobywcy Oskara®, Denzela Washingtona w filmie Dzień próby (Training Day). Kolejnym jej filmem był Wyścig z czasem (Out of Time) – także z Washingtonem w roli głównej. Inne filmy z udziałem Mendes to Dawno temu w Meksyku (Once Upon A Time in Mexico) z Johnny Deppem, Za szybcy, za wściekli (2 Fast 2 Furious), All About the Benjamins z Ice Cube oraz komedia braci Farrelly Stuck on You. Wkrótce będzie także można oglądać Mendes w niezależnym filmie The Wendell Baker Story z Owenem Wilsonem i Luke Wilsonem w reżyserii Luke Wilsona. Mendes jest ponadto twarzą firmy kosmetycznej Revlon. Podobnie jak takie gwiazdy jak Halle Berry, Cindy Crawford i Julianne Moore, Mendes pojawia się w telewizyjnych i prasowych kampaniach firmy. Jest także czynnie zaangażowana w zorganizowaną przez Revlon kampanię walki z rakiem piersi. KEVIN JAMES gra nieśmiałego księgowego Alberta Brennamana, który zatrudnia Hitcha, aby ten pomógł mu zdobyć względy pięknej Allegry Cole. James, który obecnie występuje w przebojowej serii stacji “The King of Queens”, jest odnoszącym sukcesy komikiem, który zaistniał w 1996 roku na festiwalu komedii w Montrealu i zaraz potem telewizja NBC zaproponowała mu podpisanie kontraktu, na jego własny show. Został także obsadzony w jednej z ról w komedii CBS “Wszyscy kochają Raymonda” (Everybody Loves Raymond) u boku przyjaciela Raya Romano. Serial "The King of Queens", którego jest gwiazdą jest nadawany przez CBS już siódmy sezon. Kolejne projekty filmowe Jamesa to Grilled z Rayem Romano i animowany film The Barnyard. AMBER VALLETTA gra rolę Allegry Cole, pięknej dziedziczki fortuny, która jest obiektem westchnień Alberta. Pochodząca z Tulsy w Oklahomie, Valletta zadebiutowała na dużym ekranie u boku Jamesa LeGrosa w filmie Stacey Cochran Drop Back Ten, który miał swoją premierę na festiwalu filmowym Sundance. Wkrótce potem aktorka pojawiła się w filmie wytwórni Dreamworks Co kryje prawda (What Lies Beneath) Roberta Zemeckisa z Harrisonem Fordem i Michelle Pfeiffer, w Family Man z Nicolasem Cage, Starsza pani musi zniknąć (The Duplex) w reżyserii Danny’ego DeVito z Benem Stillerem i Drew Barrymore, Raising Helen Garry’ego Marshalla z Kate Hudson oraz The Transporter 2. Valletta w niedługim czasie pojawi się na ekranie w komedii Man About Town z Benem Affleckiem, Rebeccą Romijn i Johnem Cleese. MICHAEL RAPAPORT gra Bena, najlepszego przyjaciela Hitcha, który pozostawił za sobą świat beztroskiego randkowania, na korzyść małżeństwa i właśnie ma się mu urodzić dziecko. W 1993 roku, Michael Rapaport zadebiutował w filmie Zebrahead, rolą nastolatka żydowskiego pochodzenia dorastającego w zdominowanej przez Afro-Amerykanów dzielnicy Detroit. Za tę kreację otrzymał nominację do nagrody Independent Spirit, a sam film zdobył nagrodę na festiwalu filmowym Sundance w 1993 roku. Pozostałe filmy w dorobku Rapaporta to Drobne cwaniaczki (Small Time Crooks) Woody’ego Allena, Bamboozled Spike’a Lee, dramat Men of Honor z Robertem DeNiro i Cubą Goodingiem, Jr., Lucky Numbers z Johnem Travoltą, thriller The Sixth Day z Arnoldem Schwarzeneggerem, Higher Learning Johna Singletona, Pocałunek śmierci (Kiss of Death) Barbeta Schroedera, Jej wysokość Afrodyta (Mighty Aphrodite) Woody Allena, Beautiful Girls Teda Demme, Metro, A Brother’s Kiss, Cop Land, Kicked in the Head, Prawdziwy romans (True Romance), The Pallbearer, Illtown, Comic Book Villains, Palmetto, Deep Blue Sea oraz Grilled z Rayem Romano i Kevinem Jamesem. Ostatnio Rapaport zajął się także reżyserią oraz produkcją filmową. Wyreżyserował ostatni odcinek serialu “Boston Public” oraz film krótkometrażowy dla Showtime, Meeting Mr. Johnson. Obecnie aktor produkuje Car Show dla MTV Films/Paramount Pictures.
Twórcy
ANDY TENNANT (reżyseria) zrealizował ostatnio popularną komedię romantyczną Sweet Home Alabama z Reese Witherspoon w roli głównej. Tennant jest także współautorem scenariusza i reżyserem filmu Ever After z Drew Barrymore, Dougrayem Scottem i Anjelicą Huston. W 1999 roku, Tennant wyreżyserował film z Jodie Foster i Chow Yun-Fat zatytułowany Anna i król (Anna and the King) – dwie nominacje do nagrody Akademii®. Pochodzacy z Chicago, Tennant studiował na wydziale teatru na Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Dla potrzeb telewizji wyreżyserował takie przeboje jak “Cudowne lata” (The Wonder Years), “Parker Lewis Can’t Loose” oraz “The Adventures of Brisco County, Jr.” Jako reżyser filmów pełnometrażowych zadebiutował produkcją It Takes Two, a wkrótce potem komedią z Matthew Perry i Salmą Hayek Fools Rush In. Tennant wspólnie z partnerami ze swojej firmy Film Buff Productions oraz we współpracy z firmą Julii Roberts Red Om Films, przygotowuje do realizacji thriller Being Booey, do którego zdjęcia mają być kręcone w Hiszpanii. Debiutujący jako scenarzysta, KEVIN BISCH (scenariusz) wychowywał się na Long Island, Nowy Jork. Po ukończeniu college’u, Bisch wyjechał do Pragi, gdzie wspólnie z kolegami założył popularne pismo dla Amerykanów. Po powrocie do Stanów Zjednoczonych, został wydawcą magazynu Details oraz współpracownikiem działu “Style” The New York Times. Bisch obecnie pracuje nad adaptacją wspomnień Honeymoon with My Brother dla Columbia Pictures. Autor mieszka w Los Angeles. JAMES LASSITER (producent) założył wspólnie z Willem Smithem firmę produkcyjną Overbrook Entertainment specjalizującą się w produkcjach filmowych, telewizyjnych i muzycznych. pełnił także funkcję producenta wykonawczego podczas realizacji thrillera z Willem Smithem w roli głównej Ja robot (I, Robot) i był producentem filmu wytwórni Columbia Pictures Ali. Inne filmy w dorobku Lassitera to Showtime z Robertem De Niro oraz Saving Face z Joan Chen. Lassiter wyprodukował także ścieżki muzyczne do filmów Bardzo dziki zachód (Wild, Wild West) i Faceci w czerni (Men in Black) - oba zostały uhonorowane nagrodami American Music. W 2001 roku, producent zdobył nagrodę Outer Critics Circle za “Jitney”, wystawianą na off-Broadway sztukę autorstwa Augusta Wilsona. MICHAEL TADROSS (producent wykonawczy) jest jedną z czołowych postaci w przemyśle filmowym. Dzięki swojemu doświadczeniu został m.in. producentem filmu Basic z Johnem Travoltą i Samuelem L. Jacksonem w reżyserii Johna McTiernana. Tadross był także producentem wykonawczym filmu Rollerball z Chrisem Kleinem, LL Cool J i Jean Reno oraz przeboju Afera Thomasa Crowna (The Thomas Crown Affair) z Pierce Brosnanem i René Russo. Inne filmy w jego dorobku to Jack Frost z Michaelem Keatonem i Kelly Preston, Adwokat diabła (The Devil’s Advocate) z Alem Pacino i Keanu Reevesem, Eraser z Arnoldem Schwarzeneggerem, Vanessą L. Williams i Jamesem Caanem, Niemoralna propozycja (Indecent Proposal) z Demi Moore i Robertem Redfordem, School Ties z Brendanem Fraserem, Mattem Damonem i Benem Affleckiem, Brenda Starr z Brooke Shields i Timony Dalton, Szklana pułapka II (Die Hard with a Vengeance) z Brucem Willisem i Samuelem L. Jacksonem – największy przebój 1995 roku. Pełniąc funkcję wiceprezesa d/s produkcji Paramount Pictures, Tadross nadzorował realizację takich filmów jak Forrest Gump, Naga broń 33 1/3 (Naked Gun 33 1/3), Firma (The Firm), Stan zagrożenia (Clear and Present Danger), Świat Wayne’a (Wayne’s World), Gliniarz z Beverly Hills III (Beverly Hills Cop III), Blue Chips, Coneheads, Sliver, Duch (Ghost), Coming to America, Black Rain, Nieoczekiwana zamiana miejsc (Trading Places), Życzenie śmierci (Death Wish), Cocktail i Masquerade. Tadross urodził się i dorastał na Brooklynie. Ukończył Wagner College na wydziale sztuki. Karierę filmową rozpoczynał jako operator i asystent montażysty. Andrew Dunn, BSC (zdjęcia) ma w swoim dorobku imponującą listę filmów, do których zdjęcia są jego autorstwa. Wcześniej współpracował już z reżyserem Andy’m Tennantem - Sweet Home Alabama z Reese Witherspoon i Ever After z Drew Barrymore oraz Anjelicą Huston. Inne produkcje filmowe ze zdjęciami Dunna to The Company, Gosford Park – zdobywca Oskara® i nagrody BAFTA, w reżyserii Roberta Altmana, Szaleństwo króla George’a (The Madness of King George) – nagroda British Society of Cinematographers oraz pisma Evening Standard za Osiągnięcia Techniczne, Hrabia Monte Christo (The Count of Monte Cristo) z Jamesem Caviezelem i Guyem Pearce, Addicted to Love z Meg Ryan, Totalna magia (Practical Magic) z Sandrą Bullock i Nicole Kidman, Czarownice z Salem (The Crucible) z Danielem Day-Lewisem, The Bodyguard z Kevinem Costnerem, L.A. Story ze Stevem Martinem, Piccadilly Jim z Samem Rockwellem i Stage Beauty w reżyserii Richarda Eyre z Billy’m Crudupem i Claire Danes. Dunn otrzymał trzy nagrody BAFTA za zdjęcia do filmów telewizyjnych “Edge of Darkness,” “Threads” i “Tumbledown.” JANE MUSKY (scenografia) zaprojektowała ostatnio scenografię do filmu Uśmiech Mony Lisy (Mona Lisa Smile) z Julią Roberts, Kirsten Dunst, Maggie Gyllenhaal, Julią Stiles w reżyserii Mike’a Newella. Scenografie jej autorstwa można także podziwiać w przeboju Wayne’a Wanga Pokojówka na Manhattanie (Maid in Manhattan) z Jennifer Lopez i Ralphem Fiennesem oraz w City by the Sea z Robertem De Niro i Frances McDormand, a także Finding Forrester z Seanem Connery w reżyserii Gusa Van Santa. Filmografia Musky obejmuje także takie pozycje jak Kiedy Harry spotkał Sally (When Harry Met Sally) Roba Reinera, Ghost, Boomerang, Blood Simple i Raising Arizona w reżyserii braci Coen, Patty Hearst Paula Schradera, Glengarry Glen Ross, Two Bits, City Hall, The Devil’s Own, Młode strzelby (Young Guns), Illegally Yours, At First Sight i The Object of My Affection. Na potrzeby małego ekranu, Musky zaprojektowała scenografię do “Fires in the Mirror” dla American Playhouse, “LBJ: The Early Years” – NBC, “The Little Sister” i “Under the Biltmore Clock” – oba dla PBS. TROY TAKAKI, A.C.E. (montaż) przeprowadził się do Los Angeles w 1990 roku, aby zająć się karierą filmową po ukończeniu studiów na wydziale filmowym Uniwersytetu San Francisco. W telewizji pracował podczas realizacji takich klasycznych serii jak "The Threat Matrix,” “Ally McBeal,” “Tales From The Crypt,” “Seaquest DSV,” “J.A.G.,” “Dark Skies” oraz “Nash Bridges” między innymi. Pierwszym pełnometrażowym filmem kinowym, który zmontował było film Sweet Underground prezentowany na Festiwalu Filmów Niezależnych w Los Angeles. Kolejnym filmem był The Pornographer - premiera na festiwalu Sundance. Kolejne produkcje, których montaż jest dziełem Takaki’ego to Sweet Home Alabama Andy’ego Tennanta, Cheaters, Jawbreaker, One Point O, Drum dla Armada Pictures z Taye Diggs, This Girl's Life z Jamesem Woodsem i Rosario Dawson, Crazy As Hell z Eriq’em LaSalle, “Scarred City” HBO z Stephenem Baldwinem i Chazzem Palminteri oraz Slow Burn z Minnie Driver, Joshem Brolinem i Jamesem Spaderem. MARLENE STEWART (kostiumy) przygotowała kostiumy do tak znanych produkcji jak 21 gramów (21 Grams) Alejandro Gonzáleza Inárritu, Siesta Mary Lambert, The Doors i JFK Olivera Stone, Terminator 2: Judgment Day i Prawdziwe kłamstwa (True Lies) Jamesa Camerona, Upadek (Falling Down) Joela Schumachera, I'll Do Anything Jamesa L. Brooksa, Dzika rzeka (The River Wild) Curtisa Hansona, To Wong Foo, Thanks for Everything Beebana Kidrona, Julie Newmar, Kosmiczny mecz (Space Jam) Joe Pytka, Z archiwum X (The X-Files) Roba Bowmana, Wróg publiczny (Enemy of the State) Tony’ego Scotta, 60 sekund (Gone in Sixty Seconds) Dominica Sena, Coyote Ugly Davida McNally, Ali Michaela Manna oraz Łzy słońca (Tears of the Sun) Antoine Fuqua. Stewart rozpoczynała karierę projektując ubrania dla kobiet pod szyldem własnej firmy, Covers. Projektantka została poproszona przez Madonnę o przygotowanie kostiumów do kilku najpopularniejszych teledysków piosenkarki m.in. "Vogue," "Material Girl," "Like a Prayer" oraz "Express Yourself." Pracowała także podczas realizacji dwóch filmów z udziałem Madonny - Truth or Dare i Dangerous Game Abela Ferrary. Stewart zaprojektowała kostiumy na trasy koncertowe Cher, Pauli Abdul i Glorii Estefan oraz na potrzeby teledysków Janet Jackson, Roda Stewarta, Bette Midler, Debbie Harry, Smashing Pumpkins, the Bangles i the Eurythmics. GEORGE FENTON (muzyka) już po raz czwarty współpracuje z reżyserem Andy’m Tennantem. Wcześniej wspólnie wzięli udział w realizacji filmów Sweet Home Alabama, Ever After i Anna i król (Anna and the King). Fenton skomponował muzykę do imponującej liczby filmów otrzymując nominacje do nagrody Akademii® za kompozycje do The Fisher King, Niebezpieczne związki (Dangerous Liaisons), Cry Freedom, i Gandhi. Inne filmy w jego dorobku to Fond Kiss…,Ae, Stage Beauty, Masz wiadomość (You’ve Got Mail), Summer Catch, Lucky Numbers, Bread and Roses, Living Out Loud, Mary Reilly, Mixed Nuts, Szaleństwo króla George’a (The Madness of King George), Biedroneczko, biedroneczko (Ladybird, Ladybird), Cienista dolina (Shadowlands), Born Yesterday, Dzień świstaka (Groundhog Day), Stage Beauty, Hero, Final Analysis, Biały pałac (White Palace), Imagining Argentina, Ślicznotka z Memphis (Memphis Belle), Nie jesteśmy aniołami (We’re No Angels), A Handful of Dust, High Spirits, 84 Charing Cross Road, White of the Eye, The Company of Wolves oraz The Object of My Affection.
Pobierz aplikację Filmwebu!
Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.