PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=828503}
6,8 420
ocen
6,8 10 1 420
7,8 8
ocen krytyków
In Touch
powrót do forum filmu In Touch

Naprawdę bardzo ciekawy temat, jednak sposób realizacji zupełnie nie zachęca. Islandczycy, którzy mieli okazję niedawno oglądać tę produkcję podzielają tę opinię. Smutek, przygnębienie, wszystko jakby wrzucone do jednego gara, ciężko się tu odnaleźć. Czekałem choćby na to by rzucić okiem na islandzki krajobraz, sam tym chciałem uratować sobie stracony czas - nic z tego, pomieszanie z poplątaniem. Zupełnie zmarnowany potencjał, powtórzę - FORMA PRZEROSŁA TREŚĆ!

ocenił(a) film na 9
witu_witu

troche sie zgadzam. Moim zdaniem w tresci jest to bardzo dobry dokumenty. Ale w formie troche przecholowali. Chcieli byc za bardzo artystyczni

ocenił(a) film na 2
pinang

Nie jestem po szkole filmowej ale jako doświadczony i obecny 15 letni emigrant zrobiłbym ten film lepiej . Nie rozumiem skąd te wysokie oceny za ten filmowy pogrzeb ....

ocenił(a) film na 9
blaszkin

tez jestem doswiadczonym i obecnym emigrantem i nie ocenialbym tego tak ostro. Sam pisze scenariusz na temat. Mysle ze budzet ich bardzo ograniczal tu.

witu_witu

Ja myślę, że nie da się zrobić filmu o wszystkim i twórcy skupili się na jednym wycinku rzeczywistości, czyli na tęsknocie, relacji na odległość, czy w ogóle relacji w polskich rodzinach. To nie był film o Islandii, tylko o tęsknocie a tę myślę, że twórcy uchwycili bardzo dobrze. Bardzo wzruszająca rzecz. Dodatkowo bardzo przypominał mi rozmowy moich rodziców z bratem kiedy jeszcze był za granica. Niesamowite jak ludzie są w gruncie rzeczy do siebie podobni.

ocenił(a) film na 2
Xiao_Mei

Jeżeli tak wyraża się tęsknotę to nie wiem co powiedzieć
... Ręce opadaja
... To jest jednak wielkie G
....

ocenił(a) film na 3
Xiao_Mei