PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=478702}
7,3 267 tys. ocen
7,3 10 1 266598
6,0 65 krytyków
Iron Man 2
powrót do forum filmu Iron Man 2

Wkurza mnie że łączą Iron mana z postaciami z Avengers. W ogóle nie lubię takich miksów. Powoduje to zamęt. Za dużo fajerwerków i płytkości. Nie wiadomo na czym się skupić.
5/10. Pora na trójkę.

ocenił(a) film na 6
Penguin27

Iron Man zawsze byl w oryginalnym skladzie Avengers. Wiec, jego udzial w Avengers jest obowiaskowy.

ocenił(a) film na 5
Magic1997

Nie jestem fanem komiksów. Nie znam się ale wolę gdy te postacie grają oddzielnie. Iron man bez pozostałych herosów to fajny film. I nawet wiarygodny bo pokazuje postęp w przemyśle militarnym. Natomiast Iron man z Hulkiem i całą resztą to tylko kolorowa i groteskowa bajeczka dla gimbusów. Dobrze że jeszcze nie wrzucili tam supermana, hellboy'a i innych wybawicieli.

ocenił(a) film na 6
Penguin27

dokładnie, przedobrzyli z wybuchami i postaciami

ocenił(a) film na 7
dark_viewer

Wszystko rzecz gustu, w zależności kto jaki gatunek filmowy lubi

ocenił(a) film na 5
Penguin27

iron man był w avengersach mimo wszystko :)
co do filmu, rzeczywiście jedynka ciut lepsza była. tutaj momentami za dużo gadaniny było. nic ciekawego nic fajnego - no może poza maszyną wojny :)
największy minus to nick fury. po prostu jackson do niego nie pasuje. ta gęba jacksona psuje image nicka furyego. zresztą nick był biały pozatym xD

ocenił(a) film na 6
settokaiba

W IM, Jakcson jeszcze ujdzie w tloku. Ale Jackson w Avengers to taki zatroskany tatus az sie rzygac chce. W IM byl jeszcze robiony na takiego bed Motherfuc.kera, ale w Avengers na tatusia.

settokaiba

Był i jest, ale jednak:
http://marvelcomics.pl/bios/index/id/1/Fury,-Nick-%5BUltimate%5D

Postać wzorowana na Samuelu.

ocenił(a) film na 6
settokaiba

Z całym respektem dla Jacksona, Nick Fury to białas i nic tego nie zmieni. To równie wielki błąd, co obasada czarnego Kingpina w "Daredevil".

ocenił(a) film na 5
Krytykant