PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=472258}
5,4 44 tys. ocen
5,4 10 1 43969
5,0 24 krytyków
Iron Sky
powrót do forum filmu Iron Sky

Wiadomo , że zwiastun filmu jest tak posklejany by zachęcił potencjalnego widza do obejrzenia filmu , na dodatek takiego co rajcuje się s-f i tematyką hitlera , nazistów itp. , ( mam na myśli siebie ) . Wiedziałem od początku że film "oscara nie dostanie " ,ale i tak się zawiodłem . Do samego końca liczyłem że nie stracę na darmo tych dwóch godzin z życiorysu ... a jednak ... . Trochę zbyt kiczowato to wszystko wyszło .

ocenił(a) film na 6
dam500

dystans... gdzie on się ostatnio podziewa ?
tutaj ?
tu ?

może tu ?

tu też nie !
myślisz że może być tu ?


Dobra, tak naprawdę to wiem że Ty go nie masz...

dam500

A mnie już same zwiastuny strasznie zniechęciły do obejrzenia tego filmu. A szkoda, bo pomysł jest rzeczywiście świetny.

dam500

Ja niestety wróciłem właśnie z kina i mam podobne odczucia. Parę razy się uśmiechnąłem nawet, ale ta scena wzięta z upadku to trochę żenua. Tyle przeróbek tego na necie i jeszcze tam wcisnęli.
Chyba ich producenci naciskali, żeby już skończyli ten film, więc posklejali z tego co mieli i wyszło te 90min. Dobrze, że nie więcej bo nie każdy by wysiedział. Jak byłem dziś w kinie to było na sali może 12 osób ( z czego 2 wyszły gdzieś po godzinie filmu)

Po obejrzeniu trailerów miałem nadzieję, że ten ich nowy Fuehrer będzie miał trochę większą rolę do odegrania. Na plus może to nabijanie się z US of A.

Wg mnie wyszło coś na kształt "Strasznego Filmu". Chociaż sam pomysł miał potencjał, to muszę przyznać.

ocenił(a) film na 5
wizdar

Straszny film to przy tym arcydzieło. Przynajmniej twórcy wiedzieli, co chcą zrobić, i konsekwentnie to zrealizowali. A ten film, jak zauważyłeś, jest jakimś posklejanym potworkiem. Ni to komedia, ni dramat, ni sf, ni to kino ambitne. Jednym słowem - syf.

dam500

Moim zdaniem winny jest też sam trailer. Film reklamuje się jako zwykłą rypankę S-F z Nazistami w tle, a od widza oczekuje się wiedzy historycznej i wczucia w klimat. Po prostu chybiona akcja marketingowa.