6,8 206 tys. ocen
6,8 10 1 205948
6,7 50 krytyków
Jesteś Bogiem
powrót do forum filmu Jesteś Bogiem

Ten film przepraszam robił amator...? Praktycznie w każdym ujęciu widać na górze mikrofony dźwiękowców... żart czy prowokacja?

xandir85

też się nad tym mocno zastanawiam... nie wiem czy to uchybienie czy 'tak miało być' (?)...

ocenił(a) film na 7
spider_dom

Może taką wersję oglądaliście? Jak byłem w kinie to nie było tego. Może nie zwróciłem uwagi...

luk52

byłeś na tym gównie w kinie ?

ocenił(a) film na 7
deadpool11

No byłem a czemu by nie?

luk52

Zmarnowana kasa

ocenił(a) film na 7
deadpool11

Zależy dla kogo. Mi się osobiście podobał. Nie znam dokładnie historii tej formacji i zawiele nie mogę powiedzieć czy ten film odwzorował prawdziwą historę...

ocenił(a) film na 3
xandir85

Generalnie nie zwracam na takie rzeczy uwagi ale nawet ja widziałem fruwające w kadrze mikrofony . Do tego w momencie wręczania Fryderyków , jest "nałożony" (sorry jestem laikiem w tej dziedzinie) obraz z Gustawem no i nie wygląda to zbyt profesjonalnie....

ocenił(a) film na 3
Ramzes1988

Nałożony na ekran telewizora *

ocenił(a) film na 4
xandir85

Jest to wersja post-produkcyjna stąd te rzeczy. Wersja finalna nie jest dostępna w TS na necie.

użytkownik usunięty
xandir85

nie, widać że film zrobili profesjonaliści, żadnych mikrofonów w filmie nie ma, montaż bardzo dobry. żartem jest twój post.

ocenił(a) film na 8
xandir85

Ściągnąłeś jakąś wersję z internetu i jeszcze narzekasz..pfff..brak słów. W wersji kinowej nie ma żadnych mikrofonów i w wersji DVD również się ich nie spodziewam.

Kamikadze32

nie narzekam :) wyrażam opinię, nie ściągnąłem dostałem od kogoś kto zapewne ściągnął, ale w sumie to się cieszę bo w kinie nie musiałem siedzieć na tym shit'cie

ocenił(a) film na 3
xandir85

„Zapewne ściągnął” – no chyba nie kupił w sklepie samego pliku, skoro film na DVD i Blu-ray wychodzi dopiero w kwietniu?

karlolek91

serio?...odkrywcze, nie łap za słówka...

xandir85