6,8 206 tys. ocen
6,8 10 1 205955
6,7 50 krytyków
Jesteś Bogiem
powrót do forum filmu Jesteś Bogiem

Dyskusja

ocenił(a) film na 5

Witam,
Na początku chciałbym napisać, że od kilku lat jestem użytkownikiem biernym filmwebu,
a dopiero to co zauważyłem pod tym opisem nakłoniło mnie do zabrania głosu.
Mam 26 lat, jestem początkującym programistą w jednej z krakowskich korporacji, więc
zanim ktoś zacznie mnie nazywać 'gimbusem', 'gówniarzem', 'dzieckiem' etc proszę o
dokładne zapoznanie się z powyższą informacją.

Ale do rzeczy ;)

Słuchajcie, krytykujecie film za ćpunów, dresiarzy itp. Jednym słowem wypowiadacie
bardzo ogólnikowe opinie zasłyszane z ulicy i tak jak was 'dobrzy rodzice wychowywali'.
Przykro mi widząc ludzi interesujących się kinem (czyli pseudo-inteligentów), którzy nie
potrafią wykroczyć swoim myśleniem na wyższy poziom tylko łapią się na stereotypy.

Więc po kolei:
- ' Grupa nie jest legendarna, to jakieś zjarane dzieciaki' hmm. Najwięcej sprzedanych
płyt rap w polsce, teksty, które do teraz są poddawane uczniom, coś co zaczęło erę tak
zwanego mądrego rapu w polsce, jednocześnie przekazane przez chłopaków z osiedla,
których każda osoba wygłaszające te opinie bałaby się, nie wiedząc, że tak naprawdę
mają do czynienia z osobą inteligentniejszą od siebie.
-'tłumy gimnazjalistów pod kinami' i? niech oglądają! wolę, żeby zobaczyli film, który tak
naprawdę może im otworzyć umysły na inteligentne teksty, na to, że tak naprawdę ich
życie to nie tylko imprezy i dziewczyny. Dajmy okazję i im oglądnąć coś co się sprowadza
się do jednej wielkiej imprezy (Projekt X), lub kolejnej bajki. Niech zobaczą, że przede
wszystkim "wszystko ma swoje priorytety". ja będąc dzieckiem nie zawsze słuchałem
rodziców, ale dzięki właśnie tekstom pfk czy innych składów, potrafiłem ustalić sobie
hierarchię i dążyć do doskonałości.
-coś tam o dresach ambitnych filmach itp itd. DAJ SZANSĘ DRUGIEMU CZŁOWIEKOWI,