Dzisiaj wraz z moją szkołą wybraliśmy się na ten film. Wiele osób wcześniej wychwalało go pod niebiosy, jednak prawda okazała się tragiczna.
Wulgaryzmy, przewrotne hasła, demoralizujący charakter i nudna akcja zmusiła mnie do opuszczenia kina po godz. W moje ślady poszło jeszcze kilka innych osób.
Podsumowując. Jeśli tematyka Cię nie interesuję - nie polecam!
Bo to nie jest film dla uczniów szkoły podstawowej. Jak dorośniesz to może inaczej go zrozumiesz. Czego Ty sie spodziewałeś? różowych nosorożców i akcji niczym ze "Szklanej Pułapki" ?
Dla Twojej wiedzy jestem uczniem II kl liceum. Spodziewałem się, że nie będzie tam jakiejś żywej akcji ale całkowicie się rozczarowałem.
Szczerze mówiąc ich życie nie było jakieś oryginalne. Typowe pragnienia, idee młodych muzyków - których i tak za wiele lat nikt nie będzie pamiętał.
Co do dokumentu - dla mnie i tak na pierwszym miejscu będzie "My dzieci z dworca ZOO", trochę w innym klimacie ale jako dramat społeczny (a takim niby jest "Jesteś Bogiem") daje chwilę refleksji.
"Dla Twojej wiedzy jestem uczniem II kl liceum. "- a w nicku muminek26 swiadczacy o jego wieku najczesciej tak zaklada sie nicki wpisujac rok swojego urodzenia :)
"Spodziewałem się, że nie będzie tam jakiejś żywej akcji ale całkowicie się rozczarowałem." - to wkoncu czego sie spodziewales bo w zdaniu sam sobie zaprzeczasz :)
"Szczerze mówiąc ich życie nie było jakieś oryginalne" - jesli nie bylo oryginalne to jakie jest twoje zycie ;]??
"Typowe pragnienia, idee młodych muzyków - których i tak za wiele lat nikt nie będzie pamiętał. " - ty napewno nie :)
"Co do dokumentu - dla mnie i tak na pierwszym miejscu będzie "My dzieci z dworca ZOO"" - to nie jest film dokumantalny ludzieile razy mozna tlumaczyc, ze to film fabularny oparty na ksiazce !
"trochę w innym klimacie ale jako dramat społeczny (a takim niby jest "Jesteś Bogiem") daje chwilę refleksji." - ten film moze a nie musi dawac refleksje jesli sie umie zrozumiec glownego bohatera i jego zycie :).