Dla mnie obok Krwawej Pieśći 1 najlepsza część tak na 7,5 jeszcze Ring of Fire 1 i 2 tak na 8,mocne 8,+
mój ulubiony aktor takich filmów karate te ostatnie były słabsze ale Don w tych pierwszych dawał rade