Kto zna i mógłby polecić kilka innych thrillerów? Ale takich, w których nie występują zjawiska paranormalne, duchy, demony, elementy fantastyki.
Dzielnica Lakeview
Uprowadzona 1 i 2
Przetrwanie
Dom Glassów
Dziewczyna z sąsiedztwa - ale jeśli jesteś z "tych wrażliwych" to pomiń go bo jest wstrząsający i zdecydowanie nie dla każdego (ja potem żałowałam, że go obejrzałam)
Incydent
Inkarnacja
Kult
Lokator (1976)
Namiętność
Nędzne psy
Nie widząc zła
Ojczym (stara i nowa wersja)
Oszukana (1991)
Panaceum
Pokój 205
Polowanie na łowcę
Przylądek strachu (1991)
Sekretne okno
Sezon na zabijanie
Sierota
Siła perswazji - on również mną wstrząsnął
Stoker
Supermarket - polski thriller całkiem niezły
Twarze w tłumie
Wezwanie (2014)
Wróg (2013)
Jejku, dziękuję :) Rozpisałaś się strasznie. Tyle tytułów, a spośród nich znam tylko "Sierotę".
ja na twoim miejscu nie brałbym rekomendacji tego uzytkownika na poważnie, weźmy chociażby pierwsze z brzegu Krew z krwi i Kwiaty wojny, smiech na sali, ktos tu nie wie co to thriller jest, ja polecam Misery, az dziw ze ten film nie zostal w tym temacie wspomniany
http://www.filmweb.pl/Zodiak
ZODIAK. na faktach, świetny thriller. Gra w nim Jake Gyllenhaal.