Wizualny esej, balansujący na granicy fikcji i dokumentu, intymności i polityczności, oparty na wymianie listów między mężczyzną a kobietą. Punktem wyjścia był plan wietnamskiego rządu, by zbudować jedną z dwóch pierwszych elektrowni atomowych kraju w Ning Thuan (znanym wcześniej jako Panduranga), regionie zamieszkanym przez grupę... Wizualny esej, balansujący na granicy fikcji i dokumentu, intymności i polityczności, oparty na wymianie listów między mężczyzną a kobietą. Punktem wyjścia był plan wietnamskiego rządu, by zbudować jedną z dwóch pierwszych elektrowni atomowych kraju w Ning Thuan (znanym wcześniej jako Panduranga), regionie zamieszkanym przez grupę etniczną Cham, pielęgnującą swoje starożytne, matriarchalne tradycje wywodzące się z kultury hinduskiej, których korzenie sięgają dwóch tysięcy lat wstecz. Film porusza kwestie przenikania się przeszłości z teraźniejszością, ale jest także komentarzem na temat niegasnącego echa kolonialnych doświadczeń oraz intymną refleksją o roli artysty w definiowaniu kształtu rzeczywistości. czytaj dalej