Niesamowity Spider-Man

The Amazing Spider-Man
2012
6,7 162 tys. ocen
6,7 10 1 161504
6,4 44 krytyków
Niesamowity Spider-Man
powrót do forum filmu Niesamowity Spider-Man

Proszę podzielcie się swoimi opiniami, bo może nie znam się na filmach ,ale dla mnie ten film
jest gniotem.

ocenił(a) film na 10
paZZI

Czym mnie zachwycił? Brakiem przesłodzonej fabuły, świetnie napisanymi i zagranymi postaciami. Peter jest ciamajdą, ale bez przesady. Lizard nie jest najciekawszą postacią, ale jest zagrany i stworzony na przyzwoitym poziomie, choć jego zamiary są dosyć typowe i oklepane.
Podoba mi się montaż, efekty i nocne ujęcia, a także design kostiumu Spider-mana, no i przede wszystkim muzyka, która wywołuje u mnie ciarki na plecach.
To po prostu dobry film, który z przyjemnością oglądam nawet dziesiąty raz.

deathmaster

Fajnie że napisałeś co uważasz, a nie jak połowa sapiących ludzi na filmwebie.

ocenił(a) film na 10
paZZI

Napisałaś. Wiem, nick jest mylący.
I nie ma sprawy, nie lubię głupich kłótni o nic.

paZZI

Moja opinia jest identyczna! deathmaster, czuję ze się rozumiemy co do tego filmu. Nie mam mu nic do zarzucenia

ocenił(a) film na 4
paZZI

Moim zdaniem, znacznie gorszy od oryginału z 2002. Ogląda się toto jak "Teatr młodego widza". W odróżnieniu od pierwszego Spidermana - wyprany z zapamiętywalnych scen, przepatetyzowany; no i to emo-aktorstwo, brak dystansu, klimatu... O ile mogłem zrozumieć dość "szybki" remake Total Recall - ten z 2012, pomimo ogólnego zarysu fabuły, był zupełnie innym filmem od oryginału ze Schwarzeneggerem, o tyle nie widzę sensu w przeróbkach dobrego filmu, zaledwie po 10 latach od premiery, na gorszym poziomie merytorycznym i technicznym.

chevreuill

haha czytam wypowiedz^ i mysle se co to za oszolom a potem wchodze w twoj profil patrze ze jestes tu od '04 i se mysle rany co dekiel ma konto na stronie filmowej mimo tego ze ma fatalna wiedze nt kina/aktorstwa i zwichrowany gust.. a jednak.

ocenił(a) film na 3
chevreuill