Od samego początku Gitai udowadnia, że nie zamierza stosować się do powszechnych standardów tworzenia filmu. Zamiast pokazać napisy początkowe, odczytuje je na głos. Zaczyna od przedstawienia się widzowi i krótkiego wprowadzenia na temat genezy obrazu. Historie bohaterów nakładają się na siebie. Gabi, seksbomba z fryzurą na pazia, i jej... Od samego początku Gitai udowadnia, że nie zamierza stosować się do powszechnych standardów tworzenia filmu. Zamiast pokazać napisy początkowe, odczytuje je na głos. Zaczyna od przedstawienia się widzowi i krótkiego wprowadzenia na temat genezy obrazu. Historie bohaterów nakładają się na siebie. Gabi, seksbomba z fryzurą na pazia, i jej kochanek Hezi, starszy, łysiejący a do tego żonaty, wynajmują pokój w celu schadzek. W tym samym czasie tuż obok Ezra, rozwodnik o wydatnym brzuchu, nadzoruje nielegalną budowę. Jednym z sąsiadów jest też ocalały z Holocaustu, przechodzący załamanie nerwowe Schwartz. Reszta bohaterów to nielegalni imigranci, chłopak umierający ze strachu przed wojskiem czy skorumpowany oficer policji. Wszyscy reprezentują ważne kwestie społeczne - tworzą zbiorowy portret problemów istotnych nie tylko w Izraelu. czytaj dalej