Dla mnie najlepszy film serii a dla wasz jaki film serii jest najlepszy a le nie mowcie nic o serialu filmach krótkometrażowych1
Mówiąc o ,,serii" masz na myśli jeszcze madagaskary?
Chyba tak.
Tak.
A który film jest najgorszy? Dla mnie Madag 3.
Jak dla ciebie najgorszy to powiedz jak ci się podoba w skali od 1 do 10
Dałem mu 4/10.
a jak 2 część oceniłeś
7/10
a 1 na 8/10 ?
Wytłumaczę ci poprawnie.Jak oczeniłeś 1?
część 1 jak oczeniłeś
8/10 + seduszko.
A jak serial ?
10/10 + serduszko