Wszechobecna różowa wstążka stała się nie tylko symbolem walki z rakiem piersi, ale również znanym symbolem marketingowym - kupując produkty z tym logiem konsumenci czują się współuczestnikami walki przeciwko tej podstępnej chorobie. Niestety, kampania „różowej wstążki” fałszuje rzeczywistość: każdego roku, coraz więcej kobiet zostaje... Wszechobecna różowa wstążka stała się nie tylko symbolem walki z rakiem piersi, ale również znanym symbolem marketingowym - kupując produkty z tym logiem konsumenci czują się współuczestnikami walki przeciwko tej podstępnej chorobie. Niestety, kampania „różowej wstążki” fałszuje rzeczywistość: każdego roku, coraz więcej kobiet zostaje zdiagnozowanych z rakiem piersi, a proponowane metody leczenie nie zmieniły się wiele od 40 lat. Poprzez wywiady z aktywistkami i uczestnictwo w samej kampanii, autorka dokumentu Lea Pool postara się odpowiedzieć na pytanie kto tak naprawdę korzysta z kampanii „różowa wstążka”?
Filmweb uwzględnia obecność filmów/seriali/programów udostępnianych na wskazanych serwisach streamingowych: Netflix, Hbo Max, CANAL+, Disney+, Canal+ Premiery, Player, TVP VOD, Amazon Prime Video, SkyShowtime, POLSAT BOX GO, iTunes, Rakuten TV, Play Now, Apple TV, mdag.pl, Pięć Smaków, Nowe Horyzonty, Kino Pod Baranami, Moje eKino, Cineman, FilmBox+, MEGOGO, Ninateka, FlixClassic, Play Kraków, Katoflix, Outfilm, 35mm, Red Go, DAFilms, TV Smart, Arte, CDA PREMIUM, GONET.TV, Prime Video Kup/Wypożycz, MGM+ (Prime Video), SkyShowtime (Prime Video), Viaplay (Prime Video), Filmbox (Prime Video), Film Total (Prime Video), Crunchyroll (Prime Video), Bloody movies (Prime Video), Dobre, bo polskie (Prime Video) Zapraszamy do zapoznania się z ofertą filmów, seriali, programów i bajek dostępnych na życzenie na platformachVOD.