Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales
Nie bardzo rozumiem ten tytuł
Dosłownie: "Piraci z Karaibów: Martwy człowiek nie opowiada opowieści" ale oczywiście tłumaczenie dystrybutora może być różne.
"opowiada opowieści" trochę masło maślane, raczej nie snuje opowieści, poza tym tam jest Men czyli ludzie, a nie człowiek.
Powinno być: Martwi ludzie siedzą cicho. :P
Martwy człowiek nie opowie historii
Martwy człowiek nie opowiada
No trudno będzie podać jakiś dobry tytuł .....
tak, też obstawiam tę wersję. Jeśli tylko tłumacze będą ci sami i konsekwentni. A jak nie do przygotujmy się na bukiet kwiatków typu "Historia nie umiera nigdy" albo "Nieopowiedziane historie umarlaka"
Hmm pewnie w stylu: "Historie nie opowiedziane przez martwych" albo "Umarlak nie snuje opowieści" albo "Martwy mężczyzna nie potrafi opowiadać".
"Martwi nie zdradzają tajemnic" - oficjalne tłumaczenie dialogu z części drugiej.
Kolejne pytanie z serii " nie znam się więc się wypowiem".
Pogratulować.
"Kolejne pytanie z serii " nie znam się więc się wypowiem".
Pogratulować."
O co Ci biega?
Rozwiń bo (nie wiem jak inni) Ciemny jestem jak 12 w nocy i nie rozumiem takich mądrości.
O co chodzi? O to, że na głównej stronie o2 to samo pytanie.
Co za przeproszeniem za sztuczny problem???? Pytanie o tłumaczenie czegoś co zostało przetłumaczone na ekranie w 2005 roku!!! (ale dla niekórych nowość)
Chyba proste, że kolejne części oglądają fani czyli ci któzy się znają więc im tego tłumaczyć nie trzeba bo każdy pamieta słowa Daviego Jonesa w drugiej części.
Za to najwięcej teraz będą krzyczec i robić zadyme tam gdzie jej nie ma którzy oprócz Jacka Sparrow nie łapią nawet kto tam gra (czyli ci co si nie znają)
Słownika mi nie trzeba.
anarchista - używaj normalnych słów dobra??
Na Ringu Walczył Rocki A ja skończyłem 2 lata (po góralsku roki) - specjalnie to napisałem żebyś się miał do czego przywalić.