Prometeusz

Prometheus
2012
6,3 190 tys. ocen
6,3 10 1 190185
5,9 56 krytyków
Prometeusz
powrót do forum filmu Prometeusz

Prawda jest taka, że nigdy nie dogodzi się ludziom którzy cały czas wspominają sobie filmy ze swojego jakże najlepsiuteńkiego dzieciństwa, kiedy to efekty lepione były na makiecie z plasteliny i nikt nie słyszał o komputerach i technologiach. Większość ludzi dobrze wspomina swoją młodość i to właśnie utwory z tego momentu życia będą zapamiętane najlepiej. Zauważcie, że za Dobre filmy uważa się te przynajmniej starsze. Szczerze mówiąc wchodzę na filmweba od jakiegoś roku i przeglądając zwykłe produkcje (te które lecą w znanych kinach) bardzo rzadko znajduje coś co przekracza ocene 7.0, a już 8.0?! Zaraz i tak mnie wszyscy zaczną hejtować, że pewnie mam 14 lat i nic nie znam się na filmie. Mam tylko jedno "ale". Czy żeby ocenić film trzeba być wykształconym w tym kierunku? Czytać magazyny dla fanów kina, a może w ogóle być recenzentem? Moje zdanie jest takie: Ludzie są tylko ludźmi, nie w każdym filmie trzeba doszukiwać się Bóg wie czego, może po prostu czasem warto przymknąć oko na niektóre fragmenty, które zostały spaprane i cieszyć się rozrywką - prostą i banalną.

ocenił(a) film na 4
Tallahassee

Ale tu zostało spaprane wszystko poza Fassbenderem i Theron...

ocenił(a) film na 8
Luella

To tylko Twoja subiektywna ocena.
W połowie oczywiście, bo gra tych aktorów była genialna i chyba każdy się z tym zgodzi.
Reszta zasługuje na mocną 8 kę.

@Tallahassee - być może te osoby nigdy nie przestały być dziećmi;-p A tak na poważnie - dzieciństwo to okres najbardziej emocjonalny w życiu człowieka - wszystko jest bardziej kolorowe, bardziej pachnie i ładniej wygląda. Później człowiek dorasta i staje się bardziej krytyczny. Problem jest wtedy kiedy krytyka staje się przewodnikiem takiego osobnika - jest to upośledzenie nie pozwalające czerpać radości z reszty życia.
Takim ludziom należy tylko współczuć.

ocenił(a) film na 4
Mariusz_760301